Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Hehe, visste ikke om jeg skulle gråte eller le! 3 åringen min driver å slutter med bleie på dagtid, har begynt akkurat nå, og idag ville han ikke ha bleie på i barnehagen. Han var kjempeflink, men hadde noen uhell på ettermiddagen. Rett før jeg hentet han så hadde han bæsja på seg, fikk med meg skifteklær i en pose hjem, men det viste seg altså at hele bæsjen, hele klumpen (stoor), lå igjen i trusa. Vi gikk ikke hjem med en gang, såd ette har ligget i posen ganske lenge. Er dette vanlig? Den ansatte er en ung gutt/mann, så på en måte skjønner jeg det, men samtidig så syns jeg at hvis man jobber i barnehage så må man ordne opp i sånne ting og. Hadde dere sagt ifra til ped leder?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Jeg forventer ikke at de ansatte i barnehagen skal vaske bæsjetrusene til mitt barn. Jeg hadde derimot syntes det var litt ekkelt om de skylte bæsj i vasken der barna vasker seg eller på kjøkkenet der man lager mat. Jeg klarer fint å vaske trusene selv eller kaste dem i søpla om de er ille.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Hehe, det har vi fått en gang også. Rimelig deilig når jeg ikke engang var klar over at det VAR bæsjet ut, og la det i posen på vaskerommet.... Jeg sa fra da at når han bæsjet i trusa fikk de bare kaste det. Jeg er ikke interessert i å ha bæsjetruser med meg hjem. Si fra til han som ga med denne gaven hjem til dere
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Dette er ikke normalt nei. Jobber i barnehage selv, og vi tar da vekk det meste selv, om vi aldri skraper bort all bæsj. Du kan jo si at denne førjulsgaven var litt unødvendig og be ped.leder om å forklare sin unge kollega at barnet ditt ikke er en hund.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Det er helt vanlig å få med klær med bæsj hjem, men akkurat "klumpen" kunne de jo vippet i do:-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Det er helt normalt i den barnehgen hvor mine barn går, og der jobber det ingen unge gutter. Latskap, det er det som er saken.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Spesielt... de kunne vel skylt ned bæsjen i do? men men... det kommer jo litt an på barnehagene da. Noen tenker: ÆSJ, dette ække vårt problem! Mens andre tenker: dette ordner vi opp i før ho mor kommer å henter deg!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Haha, ja det er jo ikke noen krise, men det stinka jo i sekken når vi kom hjem. Du første anonym: Jeg forventer heller ikke at de skal vaske bæsjetrusene til mine barn eller skylle bæsjen i vasken, men å slippe ned selve pølsa i doen...ja det hadde jeg faktisk forventa! hele trusa gikk rett i søppla her når vi kom hjem, litt ekkelt men litt komisk og
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Nei faen heller, de burde klare å kaste klumpen i do! Det er ikke vits å smøre inn alt klær osv med basj om det kan unngås max.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #10 Skrevet 14. desember 2011 Jeg forventer ikke at bhg skal vaske og skrape ut bød en av trusa, men jeg forventer at de kaster bæsjeklatter i do. Hehe, jeg hadde ikke sagtbnoe om det, men dersom det skjer flere ganger hadde jeg nok gitt beskjed.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #11 Skrevet 14. desember 2011 Ha ha:) jobber i barnehage. Jeg pleie å vaske bæsjetruser i vasken på kjøkkenet! Vi har jo ikke BAD / VASKEROM i en barnehage:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #12 Skrevet 14. desember 2011 Ha ha, ja dette var sært. Jeg bruker enten vippe bæsjen i do eller rett og slett hive trusa hvis den er veldig utgriset. Si ifra til ped. leder
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #13 Skrevet 14. desember 2011 Tror bare jeg sier at hvis det skjer igjen så kan de heller kaste hele trusa :o/ HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #14 Skrevet 14. desember 2011 Jeg håper du tuller nå?! Har aldri hørt noe så uhygenisk, fysj!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #15 Skrevet 14. desember 2011 Herregud, hva slags barnehage jobber du i som ikke har bad eller vaskerom?!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #16 Skrevet 14. desember 2011 Skylle bæsj i vasken på kjøkkenet, 20.15 ? Hva i all verden, hvor kom det fra?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #17 Skrevet 14. desember 2011 Hæ?!? Gutten vår bruker fortsatt bleier, men om han hadde bæsjet i underbuksen hadde jeg da forventet at de kippet bæsjen over i do og la underbuksen i en egen lukket pose... Alt annet er jo bare utrolig ekkelt!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #18 Skrevet 14. desember 2011 ÆSJ! De tipper bæsjen i do, sålegger de trusa i en pose. Det er vel ikke vandlig å få hele bæsjen med hjem?! fysj.. ja, si ifra til ped leder..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #19 Skrevet 14. desember 2011 Kan jo legge til at han hade kasta bæsjetrusa i samme pose som en nedtisset truse, olabukse og strømpebukse fra tidligere på dagen... HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #20 Skrevet 14. desember 2011 Nei, fysj! Det må joha skjedd en miss? slikt kan da umulig være vanlig? Si ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå