Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Har samlet inn 100,- pr foreldrepar som jeg skal kjøpe julegave til de voksne i barnehagen for. Har kjøpt ei lykt (for å ha ute), et stort kubbelys og et par ull-sokker. Nå har jeg rett under 30,- igjen pr voksen.. Hva kan jeg få for 30,-? Får ikke en pose twist engang!! Takker for alle svar!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Slå pengene sammen og kjøp pepperkaker og klementiner til å ha på pauserommet:-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Du kjøper en sjokolade. Ellers får du kjøpt små tuber med håndkrem på apotek, travelsize, Vita m.m. Jobber selv i barnehage og håndkrem ønsker både jeg og alle mine kollegaer oss til jul. Vi tørker inn:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Du får 3 for 90,- sjokoladeplater på en eller annen butikk nå- Ellers koster de vel uansett rundt 30, en sånn hver(?) Eller en søt telysholder og et telys- det fikk vi av en jente som slutta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå