Gå til innhold

Skal begynne på Grete Rode kurs i Januar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med dette? Gode eller dårlige?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på ett for noen år siden (5 år siden faktisk). Gikk ned 5 kg av de 12 jeg hadde ønsket meg...og de kom tilbake igjen (med flere på slep..) etter kort tid pga min egen latskap.

Sørger man for å lære litt mens man går på kurset holder man sikkert vekta og går ned det man ønsker.

Nå har jeg gått ned 10 kg på egenhånd, med trening og skjerpings på kostholdet, litt etter GR-prinsippene, så det HAR helt klart noe for seg.

Skrevet

Jeg begynte på Grete Roede i januar d å, og var superfornøyd :=) Du kan spise masse god og sunn mat, og til og med unne deg litt godis. Passer meg iallefall, som tror at lavkarbo er usunt og i enkelte tilfeller kan være farlig.

Skrevet

Har ikke gått på kurset, men har slanket meg 25 kilo (i to omganger først 15, deretter 10 til etter to år) ved hjelp av de prinsippene GR bruker. Nå ser det riktignok til å komme tilbake mange kilo nå som jeg er gravid, men jeg har tro på "filosofien" og kostholdet...

Skrevet

har ikke gått på det selv, men kjenner ingen som har holdt seg til "regimet" etter kursets slutt, og 100 % av dem jeg kjenner som har gått på kurset er tilbake hvor de begynte, selv om de i utgangspunktet klarte å slanke seg. Tror kurset er veldig motiverende pga det sosiale osv, men så dabber interessen av når man er "alene".

Skrevet

Takk for svar :)

Ja, får håpe det blir bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...