Gå til innhold

Kan noen være god med meg og gi meg oppmuntring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er noen dager over ikm og har ikke fått mensen enda. GR testene jeg tok på ikm og dagen etterpå var blendahvite.. Men jeg har aldri hatt ustabil syklus før. Og føler meg på en måte gravid. Noen dager før ikm ble jeg veldig svimmel en dag, det gikk ikke over før dagen etterpå.. På ikm dagen og alle andre dagene etterpå har jeg vært kvalm, lite matlyst, fryser en del, er veldig trøtt, har hatt murringer og stikkninger.. og jeg vil så veldig gjerne være gravid..

Ventetiden er forferdelig.. er redd det ikke skal gå bra, at jeg aldri skal klare å bli gravid.. jeg er 25 år, har ingen barn fra før og har prøvd over 9 mnd nå.. :(

Hadde gjort godt å fått noen positive ord fra dere snille jenter nå... <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, det høres ut som om du holder på å bli syk. Hvis du fryser og er uggen kan det være forkjølelse eller influensa eller noe. Men du kan jo være gravid OGSÅ:)

Skjønner at det ikke er så lett å vente med å teste når man så gjerne VIL være gravid, men det eneste du kan gjøre er å stelle så godt med deg selv du bare kan til det er sikkert å teste.

Ikke bruk tid og penger på tester der du ikke stoler på resltatet likevel.

Tvitvi!

Skrevet

Takk=) jeg er nok ikke syk.. det med å fryse kommer som kastet på meg, og så gir det seg plutselig.. men er ikke svett og har ikke feber...

synes bare ventetiden er så forferdelig.. enten så kan mensen komme, eller så kan vel testen bli positiv... jeg har noen tester liggende, men vil ikke bruke opp alle med en gang.. hva er det som gjør at det ikke slår ut på test selv om man evnt er gravid da? er det noe galt hvis det er for lavt hcg nivå?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...