Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 De får gaver fra: - oss - Besteforeldre på begge sider - 4 sett onkler/tanter - 3 sett oldeforeldre - 4 sett grandtanter/onkler - 3 venninner av meg Noen gir flere gaver (besteforeldre og tanter/onkler) så de ender opp med ca 25 gaver hver (har 2 barn, snart 3..).. Føler det blir litt mye og at de blir overveldet, men hva skal en gjøre da? Er jo koselig at folk vil gi gave også..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Tror ikke det gjør så mye når det kun er en gang i året (og evnt på bursdager). Men det kan jo være greit å kanskje åpne noen av pakkene på dagtid, spesielt en eller to pakker dere vet det er leker inni. Så har de noe å gjøre, samtidig som det blir færre pakker på kvelden. Vi måtte faktisk spare noen av gavene til neste morgen i fjor, fordi det ble altfor mye for den lille.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Litt sent nå, men det kan vætre greit å bli enige om at man bare gir en gave hver. Skal det av en eller annen grunn være flere ting bør de pakkes i samme pakke. Det reduserer¨litt på mengden, uten at noen må droppe gavene.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Da får ungene her også ganske mange gaver. -meg og min mann -barnas far - 4 sett med besteforeldre (min manns foreldre gir også, de er skilt) - 3 sett med onkler/tanter - 1 sett olderforeldre (tror ikke siste oldemor husker det i år heller, demens så jul er ikke noe vi snakker om om hun ikke kommer på det selv) - 2 sett med gantanter - ei gammel gamle langt bakover i familien - også tror jeg det er noen venner på farsiden som gir gaver. - moren til ste-søstrene til ungene - får gaver fra halvsøsknene til stesøstrene Meg og mine venner har sluttet å g hverandres unger gaver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå