Gå til innhold

Jeg skrek til ungen min i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noengang gjort det?

Jeg gjorde det i dag, jeg vet det var fryktelig og smålig og kvalmt gjort. Jeg vet det. Men jeg gjorde det likevel. Ble så forbanna lei ungen.

Er alenemor, vært syk siste uken, sovet lite, ungen 1 år, driver med tenner og sover dårlig på nettene. Mistet min beste venninne for 3 uker siden og ting er generelt dritt.

I dag, da ungen skulle sove, ble det bare tull og tøys, var trøtt men fjåsa. Litt for trøtt tror jeg. Plutselig bare snappet det for meg og jeg skrek "Å hold nå kjeft og knepp igjen øya!!!!!!"

Ungen begynte så klart å gråte,stakkars, og jeg ristet over hele meg og måtte gå ut av rommet og telle til 50. Ungen hylte i 30 sekunder og så ble det stille. Sovnet. Jeg begynte å hylgråte og gjør det når jeg skriver nå også.

Jeg føler meg så utrolig fæl! Jeg bor i en annen ende enn familie og venner og har ingen avlastning til barnet. Få venner i området og liten egentid.

Skal flytte sørover til familie i februar. Jeg elsker barnet over alt på jord, og jeg har aldri gjort noe liknende før. Men jeg ble så sint i dag.....jeg skjønner ikke hva som gikk av meg.

Har tidligere snakket med helsesøster om jeg kunne få henvisning til psykolog pga depresjoner jeg har hatt siden i sommer, men det er lange ventelister dessverre.

Jeg føler at jeg har skadet barnet mitt for livet, ungen skjønte jo ingenting stakkar. Virket vanlig da det sto opp etter duppen og leker nå som vanlig, virker ikke utrygg på meg, men hva som foregår inni hodet på barnet, vet jeg jo ikke. Stakkars!!

Måtte bare få tømme meg et sted, er forberedt på lynsjing her inne og det har jeg fortjent.

Jeg vil presisere at jeg er totalt motstander av slik oppførsel, det hører ingen steds hjemme og jeg burde skamme meg.....eller jeg gjør det. Veldig.

Jeg har aldri gjort noe liknende og dette skal aldri hende igjen. ALDRI.

Kan jeg ha skadet barnet mitt for alltid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp helt av..... du har absolutt ikke skadet barnet ditt for alltid!

Jeg elsker datteren min over alt på denne jord, men må ærlig innrømmet at jeg har skreket til henne både en, to og ti ganger. Spesielt nå når 2-års trassen har kommet for fullt.

Noen ganger så går det for langt, uansett om det er mangel på søvn, barn som ikke sover eller andre store ting i livet som skaper dette.

Så ikke tenk mer på det, og jeg er helt sikker på at din lille har kommet over dette mye raskere enn deg.

Og en god klem til deg fra meg;)

Skrevet

Så lenge du bare brøler litt og ikke rister ungen er det ingen krise, noen ganger blir man bare helt opprådd.

Skrevet

Heisann:)

Av og til renner det over for alle, spesielt i tøffe perioder med lite søvn. Det er menneskelig. Jeg er sikker på at datteren din ikke har fått varige men pga dette. Det må du ikke bekymre deg for. Stor klem fra meg.

Skrevet

Takk for koselige tilbakemeldinger!!!!!!!

Blir helt rørt jeg.

Skal aldri gjenta seg, og barnet virker normal og trygg på meg som vanlig.

Takk igjen

HI

Skrevet

Det er normalt :)

Jeg sank helt på gutten min sitt nivå for noen år siden, da han var nesten 1,5 år. han hyyyyylte! hele tiden! Til slutt så hylte jeg også, alt jeg klarte.. Han ble helt stille, så begynnte han å skrike.. Men var ikke noe hylig etter det da. Huff..

Skrevet

Tror du kan slappe helt av. Det gjorde jeg også da sønnen min var litt over året og bare tulla med legginga. Til slutt fikk jeg nok og brølte "HOLD KJEFT", og han ble helt stille og la seg til å sove. Det var akkurat som om han skjønte det for jeg har ikke hatt noe særlig problemer med legginga i ettertid =P Og har har ikke tatt noen skade av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...