Gå til innhold

Noen helsepersonell her eller andre som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God ettermiddag =)

Jeg våknet med feber og lett hodepine i går. Gikk på jobb og dette gikk greit. I natt hadde jeg problemer med å sove på grunn av denne hodepinen. En hodepine jeg aldri har opplevd før (jeg har migrene så det er ikke en slik hodepine). I dag har jeg lett feber og enda verre hodepine. Går bedre om hodet ikke beveger seg, og blir en slags pulserende intens smerte når jeg reiser meg eller setter meg ned samt svimmelhet. Noen andre som har opplevd dette og vet hva det kan være?

Hilsen meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalme, stiv nakke, svimmelhet?

Skrevet

Var litt kvalm i går men ikke i dag.. Er støl i nakken og blir svimmel akkurat når jeg reiser meg og setter meg ned igjen..

Skrevet

Ring legevakta og spør, stiv nakke kan være tegn på hjernehinnebet. Men kan også bare være at musklene har stivnet og fører til hodepine. Har du prøvd Ibux?

Skrevet

Ja tenkte jeg skulle ringe legevakta hvis det blir verre... Har bare tatt paracet, er prøver så er litt redd for å ta ibux da jeg har ikm til uken... For det er vel ikke bra med ibux da? Vet du om noen andre medikamenter jeg kan ta? takk for svar =)

Skrevet

Da ville jeg snakket med legevakta, Ibux kan hjelpe hvis det er pga musklene. Det er betennelsesdempende.

Du kan ta Paralgin forte selv om du er gravid.

God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...