Gå til innhold

arg... kjøpt nettbrett til samboeren til jul... men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går satt vi å prata om julegaver og da kommer det frem at han ønsker seg den med mest minne + at det MÅ være 3G.

og jeg har allerede kjøpt samsung Galaxy 10.1 til han og var sååå fornøyd med meg selv, fannt den til og med på tilbud... men minnet er for lite, noe jeg kunne ha oversett... men 3G viste jeg jo at han MÅTTE ha... *arg*

Nå sitter jeg her da og kan skylde på ammetåka eller noe :( Er jo egentlig rimelig oppdatert på sånne ting... men nå føler jeg meg bare dum og misslyka som har brukt 3000 kr på et produkt som ikke vil falle i smak :( Han er så flink med gaver selv så føler virkelig et press her nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi her... Må prøve på det :) Håper bare de vil gi pengene tilbake for har ikke behov for et gavekort i den butikken der jeg kjøpte det... men men er jo ikke verdens undergang... men kjenner barselstårene presser på alt de kan her nå og alt er bare pyton... og det for en liten bagatell egenltig. Makan så patestisk man kan bli når hormonene herjer i kroppen :(

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Vet du hva? Om han ikke liker gaven så får han bytte den selv og eventuelt spytte i resten av pengene for å få det han vil ha.

Du har kjøpt en finfin julegave:-)

Skrevet

Men er det ikke 3g på Samsung 10.1 da?

Skrevet

Man får vist både med og uten 3G... så får se om jeg får byttet den :) ellers gir jeg han denne så får han bytte den etter jul selv... men blir jo litt kipt at han ikke kan ta den i bruk med en gang... men men det blir vel jul uansett :P

Skrevet

Hvis den er kjøpt påElkjøp så er det null niks problem å få pengene tilbake, eller bytte til noe annet:)

Skrevet

Den er ikke det... da hadde det ikke vært noe problem. Den er kjøpt på coop hypermarked fordi de hadde et bra tilbud på den denne uken ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...