Gå til innhold

Noen fra Akershus her? (gjerne Oppegård-området)


HildeHL

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Hadde vært hyggelig å bli kjent med gravide i nærområdet. Selv bor jeg på Oppegård/Greverud og er 2. gangs fødende. Fra før har vi en datter på 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, med nr. 3 ja. Så spennende. Alder og kjønn på de første to? :)

 

Har foreløpig termin i slutten av juli .. 29./30. eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to jenter, 6 år og 1 år. Nr 3 nå var ikke planlagt i det hele tatt, så det kom som et lite sjokk for å begge. Har ennå ikke fortalt set til familie og venner. Har ultralyd i begynnelsen av febr og denne gangen er det på aski sykehus. Visste ikke at det var blitt flyttet ut hit, men greit;0) gleder oss veldig med den lille som kommer, men blir nok hektisk m to så tette;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen,

 

jeg var på UL 22.12 og fikk foreløpig termin 27.7. Fikk også se at det var TO befruktede egg, men "heldigvis" bare en som hadde utviklet seg. Den andre hadde stoppet å utvikle seg tidlig. Selv om jeg tenker på hva som kunne ha vært, så er jeg veldig takknemlig for å ikke få tre barn under 1 1/2 år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hei igjen,

 

jeg var på UL 22.12 og fikk foreløpig termin 27.7. Fikk også se at det var TO befruktede egg, men "heldigvis" bare en som hadde utviklet seg. Den andre hadde stoppet å utvikle seg tidlig. Selv om jeg tenker på hva som kunne ha vært, så er jeg veldig takknemlig for å ikke få tre barn under 1 1/2 år. :)

Hei!

Litt gammel post men lurer på om dåkk har født og hvordan det gikk? Venter nr 3 på slutten av aug og siden jeg selv bo på Oppegård hadde det vært koselig å bli kjent med noen som er i permisjon. Har en gutt fra før på 4 og ei jenta på snart 3. Hilser!

Tinka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...