eja Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Jeg er misfornøyd med fastlegen til sønnen min. Legen hører ikke ordentlig etter, og alt hun foretar seg er veldig halvveis. Jeg blir ikke akkurat betrygget av å ta med den syke ungen min dit. Selv når han åpenbart er veldig dårlig får legen meg til å føle meg som en hysterisk og irriterende mor. Jeg får aldri tid til å si alt jeg vil, og jeg har aldri gått derfra roligere enn jeg var da jeg kom. Er det noen av dere som har gode erfaringer med noen leger i Trondheim? Det kan gjerne også være i midtbyen/lerkendal/tyholt/moholt-området.
BellaSuz Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Jeg hadde Olav Angen som fastlege da jeg bodde i Trondheim, på Idungården legesenter. Kjempefornøyd med han! Sønnen min hadde også han:-)
Tardis Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Berit Theimann på Mathesongården legesenter (Midtbyen) og Liv Løvaas på Strinda legesenter er begge supre.
eja Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2011 Tusen takk for svarene! Jeg ser at alle de har fulle lister nå, så jeg vil gjerne ha enda flere tips. Kanskje det klaffer med en som har noe ledig. Eller så er vel alle de beste tatt.. :/
gærne ko Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Vi syns Magnus Halldorsson på Idungården legesenter er veldig hyggelig og tar seg alltid god tid. Flink med barn.
snurripåsnei Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Petter olberg på din doktor i vollabakken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå