Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Er bedt i bryllup (fest). Det står på invitasjonen at vi må ha med mat og drikke selv - i tillegg har de sendt med ønskeliste. Det vanlige er jo å ha med gave, og få mat. I motsatt fall kan man be gjestene ta med mat - men da ikke ønske gaver. Det er sånn jeg tenker ihvertfall. Merkelige greier....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Frekt spør du meg. De skal vel ikke ha gave når de ikke har mat og drikke.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Seriøst??? Det synes jeg var veldig smålig....Enten skriver man at vi ønsker at dere tar med mat og drikke i stedet for gaver, eller så stiller brudeparet med dette selv. Meget spesielt...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 ja det er sånn jeg tenker også. Bryllup er jo gjerne en sånn "byttehandel", dvs at gjestene får mat og drikke - og brudeparet gave. kjenner jeg blir litt vrang over den invitasjonen altså... HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Det var spesielt. Men kanskje dei måtte gjøre det sånn for å ha råd til å ha bryllupsfest, og at dei la med ønskeliste pga at dei ikkje tenkte seg om eller regna med at mangen ville gi gave. Se stort på det. Kjøp en liten gave (dei treng ikkje vite kva det koster), dersom du har lyst til å gå. Eller takk nei. Eg hadde iallefall ikkje villa øydelagt dagen og gleda for dei. :-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Ja det var både spesielt og gjerrig å forlange gave når gjestene selv må ta med mat??
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Det syns jeg var veldig spesiell. Du får kjøpe en bitteliten ting til dem hvis du skal gå.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Litt tankeløst kanskje, men det er jo bare ta den summen du ville kjøpt gave for, trekke fra for mat/drikke du skal ha med, og så kjøpe noe for det resterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå