Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Har satt inn hormonspiral for noen mnd siden og har mensen alikevell. Noe jeg syntes er snålt, for ifølge gynekologen som satt den inn skulle man være fullstendig mens fri med den, men kan kunne oppleve blødninger en liten stund etter. Noen som vet noe om dette??
Gjest ->>- Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Ja, det kan man. Eller, det er strengt tatt ikke mensen siden det ikke slippes et egg, men det er ganske vanlig med blødninger selv om man har hormonspiral.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Er det noe som er vanlig å ha hele perioden man har den? Leste et sted nå at man kan blø i opptil 6 mnd etter den har blitt satt inn. Men om jeg tenker å bruke den i 5 år, vil jeg ha "mensen" hele perioden da?
Gjest ->>- Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Det er umulig å svare på. Individuelt, varierende, kan gå over eller kan fortsette.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Jeg har hatt min hormonspiral i snart 4 år nå og har hatt mensen som normalt hver 28 dag etter de første 4,5 mnd med konstante blødninger.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Herremin, 6 mnd og 4,5 mnd med konstante blødninger, kjenner jeg ikke skal få satt inn hormonspiral etter fødsel altså ...det gjelder jo så mange! :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå