Gå til innhold

Hva kan du ikke snakke med mannen din om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan det ikke snakkes om noe som kan relateres til min fortid. Ikke det at den er noe verre en folk flest sin, men mannen min mener at jeg har vært sammen med ørten menn og klarer bare ikke tanken på det. Det må legges til at han selv ikke akkurat var jomfru da vi møttes.. Møkkamann:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortid er fortid er mannen sitt syn på det her.

kan prate med mannen min om alt, sex, mensen, klær, mote, barna, fortid, fremtid, økonomi. fantasier,

vi har hvert sammen i 5 år. gift i 2. har to barn sammen.

Skrevet

Så du mener han er en møkkamann fordi han ikke vil snakke om alle du har pult før han?? Det er jo ikke noe man har så veldig lyst å tenke på eller snakke om uansett det da.

Skrevet

Nøyaktig det samme som hos deg, HI. Det blir bare surskap og tull hvis vi av noen grunn kommer inn på min fortid. Så det øst jeg stort sett være!

Skrevet

FInnes såvidt jeg vet ingenting jeg ikke kan snakke med mannen om. Han interesserer seg ikke så veldig for klær, mote og sånne ting, men det er da ikke tabu ;)

Vi snakker lite til ingenting om livet før vi møttes (altså, ex'er, ikke opplevelser), men det er klart at når man er flere sammen så dukker det plutselig opp episoder i samtaler osv, og det må man bare tåle. Sex snakker vi faktisk relativt ofte om, både generelt og ting vi gjør/gjerne vil gjøre/helst ikke vil gjøre.

Han tåler det meste, fra dekoreringsplaner til mensen ;)

Skrevet

Vi snakker ikke om hvem vi har pult før. Selv om det er mange år siden. Han vet de fleste mine, å jeg vet de fleste hannes. Jeg liker ikke å høre om det, Å han liker ikke å høre om det.

Men ellers, vi kan ikke snakke om Asylpolitikken!! ÅÅh, Vi begge har så sterke meniner om det, å de er forskjellige! Å GUD som han kan kverulere på ting!

Skrevet

Jeg vil jo aldri snakke om min fortid uansett. Eller hans. Jeg bruker ikke tid på å tenke på det. Men det er jo litt ille når jeg ikke kan si at min søster har fått ny kjæreste uten at han drar paraleller til min fortid og sier at "hun skifter vel like ofte sem deg". Jeg har IKKE hatt mange (hvordan en nå definerer det). Det er bare i hans fantasi jeg er sååå tøytete. Han har ikke peiling. Og ja, jeg syns det er dritdårlig gjort å dra fram piss bare fordi en selv har problem. Da mener jeg at han får snakke normalt med meg om det, eller gå til psykolog.

Hilsen HI

Skrevet

Fortid og ex kjærester er ikke et tema vi prater om.

Heller ikke slike ting du har gjort i fylla:P ( altså før vår tid!!)

Skrevet

Vi kan vel egentlig snakke om alt. Også ex-er. Vi har ikke hatt så mange hver av dem, men de vi har har vi ingen problemer med å snakke om.

Enkelte ting er nok vanskeligere å snakke om enn andre, men sånn er det jo bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...