Gå til innhold

Endelig gravid igjen!!! Og kan si at jeg hopper inn på en av terminklubbene!


Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009)

Anbefalte innlegg

Er nå gravid for 3. gang på tre år. Og håper så inderlig på at alt er i orden denne gangen og at hjertet fortsetter å slå i meg resten av svangerskapet. Er nå akkurat 5 uker på vei. Hipp hurra! Dette SKAL gå bra denne gangen. Vi hadde fått time til prøverør på nyåret. Men og vitaminer for pappaen her gjorde nok susen ;) Gleder meg til å følge dere. Er det noen som er 30+ her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer jeg håper alt går bra for deg!

 

Jeg er 31 år og venter mitt første barn, gleder meg og er redd om hverandre. I dag er jeg 6+2 og skal på tidlig ultralyd på mandag for å se at alt er bra (hadde SA i September).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå... Så spennende! Jeg gleder meg til å høre om det. Det går nok bra. Jeg sitter faktisk akkurat nå å funderer på hvor og når jeg skal ta tidlig ul selv.. Bare gruer meg. Har ikke møtt så lykkefremmende syn et par av gangene, men det må vi ikke prøve å tenke så mye på. Vi må visualisere det positive ;D

Dette skal gå bra!!!! Tenk at vi muligens er nybakte mammaer i august....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for at alt er bra på ul. Det går jo stort sett bra selvom noen har hatt en tøffere vei en andre, det er nok din tur denne gangen tenker jeg. Sist fortalte vi det til hele verden samme dag vi fant det ut, men denne gangen har vi holdt det for oss selv for det var ganske slitsomt å måtte fortelle alle at vi hadde mistet. Tror vi venter til de magiske 12 er overstått denne gangen. Forteller dere det til noen? Hvilken landsdel er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg har fortalt det til endel. De nærmeste+ noen kollegaer. Jeg synes det er vanskelig å holde tett siden vi har prøvd å lenge. Nå har jeg jo ikke vært gravid siden 2009, da jeg mistet. Samboeen er flink til å holde tett. Nå må lykken snu for oss! Lykke til på ul i morgen.

 

Bor i Akershus her... Dere da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over 30 jeg også :)

Gravid med mitt 3. barn :) Håper virkelig det går bra for dere denne gangen :) Krysser fingre og tær!

Bor i Vestfold, akkurat flytta fra Bærum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...