Gå til innhold

Har fått voltaren stikkpiller av legen, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke noe forklaring på hvorfor jeg ikke fikk det som tabletter. Jeg har ingen problemer med stikkpiller, men lurer bare på om det er vanlig at voltaren blir gitt som stikkpiller. Noen som har en "possible" forklaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker hurtigere enn tabletter, og kanskje for å skåne magen litt.

Skrevet

Nei, det mest vanlige er at Voltaren blir gitt som tabletter. Kun ved svelgeproblemer/kvalme etc ser jeg det utskrevet som stikkpiller. Vil tro at legen din har bare skrevet feil på resepten. Om du spør på apoteket om å få tabletter i stedet, vil jeg tro at de gir deg det.

Skrevet

Kommer an på grunnen til tablettene. Etter mandeloperasjoner gis det ofte voltaren stikkpille etc. Vil tro du kun får det som er skrevet på resepten av apoteket.

Skrevet

Hvis de virker forter og skåner magen så kan det være svaret. Har hatt en del problemer med halsbrann.

Skrevet

Kanskje ikke vanlig, men heller ikke uvanlig. Spesielt om du skal ta før leggetid. Da bruker en å få 100 mg stikkpiller. Denne hjelper da mot feks. stive ledd om natta og morgenen.

Skrevet

Jeg tåler ikke voltaren tabletter i det hele tatt, er skikkelig tøffe for magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...