Gå til innhold

Når på døgnet startet din fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på følelsen at de fleste setter igang på natta, men er dette tilfellet? Startet på natta hos meg sist, og jeg tror det vil gjøre det denne gangen og, men det er vel slettes ikke sikkert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det starter p natta, for da slapper man av.. :) Men dette varierer jo sikkert veldig.

Her startet det i 3tiden på natta.

Skrevet

Førstemann startet kl 0730 en lørdag, kom kl 0400 søndag.

Tvilling fødselen startet kl 0530, første kom kl 1337 og andre kl 1352.

Skrevet

Starta kl.02. Babyen ble født kl.06:25 samme natt/morgen

Skrevet

Med første gikk vannet klokken halv ni på morgenen og riene kom med en gang etterpå. Ble født halv fire neste natt.

Med andre begynte riene svakt på formiddagen og tok seg gradvis opp utover dagen. Etter middag sendte jeg storebror til barnevakt for da hadde jeg rier hvert 7.-10. minutt. Ble født halv ni neste morgen.

Med tredje startet riene på formiddagen, vannet ble tatt midt på dagen og ungen ble født ni på kvelden.

Med tredje gikk vannet i halv seks tiden på kvelden, riene kom rett etterpå. Ble hastesnitt kvart på ti om kvelden.

Så ingen av mine fire fødsler har startet på natta...

Skrevet

Begge mine fødsler startet med første rie rundt 23 på kvelden, og barna ble født rundt 03.00 og 01.00, samme natt:-)

Skrevet

Gikk med nedpress hele dagen, etter leggetid begynte rier i 02:00 tiden, og 22:08 var barnet ute;) - laaaaaang tid;-)

Skrevet

Startet med vannavgang+rier klokka ett på natta. Kjente ingenting før jeg våknet fordi jeg måtte tisse. Det begynnte å renne på vei til do. Husker jeg tenkte at nå må jeg starte med knipeøvelser for jeg klarer jo ikke å holde igjen noe.. Gikk på do og tisset. Da det fortsatt rant på vei tilbake til soverommet skjønte jeg tegninga!! Gikk et kvarter før første rie kom. Hadde ikke sånn splash vannavgang som mange beskriver, men sakte sildring.

Skrevet

Begynte med milde smårier på tirsdag kveld. Trodde det var ordentlige rier så dro på sykehuset for en sjekk hvor ho konstanterte 3 cm åpning.

3 timer etterpå, kl. 6 om morran våkna jeg og måtte på do og hadde smått vondt i ryggen. Når jeg kom på do kom det kjempe masse blod og når jeg reiste meg opp kom første rie for fult! :)

Skrevet

kl 18.00, 17.00 og 21.00. Startet med rier på alle tre. Var ute hhv: kl 03, 23 og 03.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Litt murringer 09/10 om morgenene. Føden kl 14 med 6 cm åpning, baby 16.01

Så alt skjedde på dagen med meg.

Skrevet

startet med rier ca kl 11:30 på formiddagen. Jenta vår kom ikke ut før 10;30 dagen etter.. 23 timer med rier og vondter ;-) blir spennende å se hva vi kan vente oss denne gangen 26 dager til termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...