mamma til (snart) 2 :) Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Hei! Er det noen som har noen gode tips til hva som fungerer best å bruke ved vask av kjøleskap innvendig (vaskemidler..)for å få bort flekker o.l. som sikker godt? På forhånd takk for svar!
mamma til (snart) 2 :) Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 14. desember 2011 ...sitter godt, skulle det stå...
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 hmm.. nei, jeg pleier bare bruke zalo :/ vasker av og til brettene i oppvaskemaskinen.
gutteklubben grei Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Klorin tar det meste hvis det er fargeflekker, er det tykke flekker , ting som "sitter fast" så må det bløtlegges :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå