Gå til innhold

Idag er jeg bare skikkelig skikkelig frustert....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke pengene som jenta mi fikk i dåpsgave..... oG det er snakk om ca 8 tusen kroner..... Skulle endelig kreke meg avgårde til banken å få satt de inn på konto. Tror jeg har kasta de jeg....for de er søkk vekke...,. Trodde de lå sammen med de andre dåpskortene, men der lå de ikke. Går tusen tanker gjennom hodet på meg samtidig....Holdt på i 3 timer igår på å lete og da klokka va ett sa smabo at jeg måtte legge meg. Aner rett og slett ikke hvor jeg skal lete....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off det er skikkelig kjipt. Det er ingen besteforeldre som hjalp til når det gjaldt å få med seg gaver og sånn fra dåpen da? Kanskje de ligger med dåpsattesten??

Håper du finner de igjen! Lykke til:)

Skrevet

Huff og huff, sånt er så stressende!!! :( spesielt siden det er såpass mye penger! vet det er forferdelig vanskelig, men prøv å ikke stress med det. Det kunne skjedd hvem som helst! Pust ut! :) Det kommer til å gå bra uansett! :)

Håper du bare har lagt de en alt for lur plass og at de snart dukker opp igjen! :)

Ønsker deg en fin dag! :)

Skrevet

Har sett de etter dåpen. Skulle en dag i banken og hadde lagt de frem og lagt de på kommoden. Da jeg glemte det av ba sambo meg legge dem en annen plass og det har jeg tydeligvis gjort.... Og jeg har en tendens til å legge ting der de ikke hører hjemme. En lur plass tenker jeg da, men så glemmer jeg det etterpå.... Lærer aldri og ja jeg er et surrhue til tider...

Fryktelig stressende... Hadde meg en ryddesjau for en mnd tid tilbake og da kasta jeg mye rart til en brukt butikk. Vurdere å ringe dit og høre om de har funnet noe... Vurderer å ringe hittegodset til purken også i tilfelle jeg har tatt med meg pengene ut og de har ramla ut av veska og noen har funnet dem....

Skrevet

pjuh... det nytter faktisk å gå gjennom alle konvoluttene på nytt....

Dagen er reddet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...