Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Spurte hos frisøren, og de anbefalte et konisk jern (smalt ytterst som blir bredere og bredere). Det kostet 800 kr, så jeg har ikke lyst til å kjøpe det sånn uten videre...
Regina Phalange Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har prøvd noen forskjellige krølltenger for store krøller, og de funker bare ikke! Blir ikke krøller rett og slett. Bruk heller rettetang, blir helt supre krøller som holder lenge. Du kan søke opp video på Youtube om hvordan du gjør det. Lykke til :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Fikk en rettetang til bursdagen nå, og den kan jeg lage ganske store krøller med dersom jeg vil. Veldig kjapt og enkelt, selv for meg som har ganske langt hår. Niesen min krøllet håret mitt en gang med sånn tang som du beskriver, og det ble veldig fint, men store ble ikke krøllene. Nesten mer som korketrekkere.
elskerlivet Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 jeg sverger til rettetang etter å ha forsøkt masse krølltenger.. Eneste som funker for å få store krøller!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå