Gå til innhold

Hvor mange her har hatt ukompliserte planlagte keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og legg gjerne din historie igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får noen svar, fordi jeg skal snart igjennom mitt andre planlagte ks... og det første gikk ikke som det skulle:(

Skrevet

Mitt gikk strålende. Inn og forberedes, baby ute etter noen minutter. Fikk litt kløe av spinalbedøvelsen, men den forsvant med litt antihistaminer.

Hadde akutt ks med første, så derfor valgte jeg planlagt ks med nr to, og det angrer jeg ikke på.

Skrevet

Helt ukomplisert. Ungen var ute kl 9, jeg var oppe på beina kl 17. Avtalte at de fjerner kateter og jeg klarer å gå på do. Gikk helt fint. Tok paralgin i 2 dager, så 2 dager med paracet, etter det trengte jeg ikke mer. Amming gikk fint også.

Eneste som var vondt var når jeg lo eller hostet, men det var jo begrenset hvor ofte. Skal aldri føde vanlig!

Skrevet

Helt ukomplisert her også. Inn på morgenen, kateter og veneflon på plass, fikk komme inn først så slapp å vente, spinalen traff på første forsøk, ungen var ute med et hyl, jeg ble lappet sammen og lå en liten stund på oppvåkningen før jeg fikk komme til barnet (som måtte en tur innom nyfødtintensiv). Var på beina samme kveld, men foretrakk rullestol som fremkomstmiddel de første par dagene. Gikk greit å gå med en rullet håndduk mot arret. Etter en uke var jeg stort sett i fin form, kjente litt stikkinger i en måneds tid etterpå.

Hatt en ukompliset vaginal fødsel i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...