Gå til innhold

ååååå.........!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha svar nå!! Er jeg gravid eller ikke...? Hvor lenge over ikm bør jeg hvertfall få positiv test da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt skal du vel få positiv test på ikm dagen, men noen unntak er det jo.. Er du over ikm ?

Skrevet

hadde ikm på søndag.. stemmer det at noen har lavt hcg nivå eller hva det nå er, slik at en ikke finner ut av det på en stund?

Skrevet

Nå er ikke jeg jordmor eller lege, men jeg tror det er tilfellet hos mange ja, at det tar litt tid før hcg-nivået er såpass høyt til at vises på en test..

Har googlet litt, for jeg er oppi det samme selv, hadde også ikm på søndag :) Lykke til!

Hilsen første anonym

Skrevet

Jeg fikk positiv 2 dager over tida :)

Skrevet

23:25, Var det første gangen du testet deg, eller testet du deg på ikm-dagen også?

Første anno igjen :)

Skrevet

Blir spennende å se hvordan det går med oss da (første anonym;)) Håper vi får svar snart.. når har du tenkt å teste igjen?

Skrevet

glemte å skrive HI på forrige.. men HI igjen;)

Ja, testet på søndag og i dag... uten resultat.. altså, bare negativt i så fall... :/

Skrevet

Jeg vet ikke, har i grunn ikke tenkt til å bli gravid nå, så jeg får se om jeg får mensen snart, eller om formen forandrer seg... Jeg har aldri vært forsinket før, så stresser jo litt med det her :P

Skrevet

Ok... da er tenker vi litt forskjellig da..

jeg vil så velig gjerne bli gravid :)

HI

Skrevet

Ja, det skjønte jeg nesten ;) For min del er det ingen krise, men planen var i hvert fall å vente noen år.Skjer det så skjer det, da er en ny baby velkommen ;)

Håper du er gravid til tross for negative tester så langt da, krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Takk! Håper jeg kan si det samme til deg;)

Men hvor lenge kan man gå uten mens å fremdeles få negativ test da?

HI

Skrevet

Det aner jeg rett og slett ikke. Med de to andre har jeg fått positiv test før ikm, så jeg regner vel i grunn heller med at det er syklusen som er i ubalanse for min del.

Har du prøvd å google det ? Kanskje noen har skrevet noen om det på et annet forum e.l. :)

Skrevet

Ja, jeg leste bl.a. om en.. men hun hadde SA... :(

Jeg har aldri hatt uregelmessig syklus...

symptomene mine er:

kvalm (sammenhengende fra tidlig i ettermiddag)

murringer/stikkninger i livmor/eggstokkene av å til

jeg er generellt mer varm

lite matlyst

ømme pupper

også ble jeg plutselig veldig svimmel forleden dag.. tenkte ikke noe på det da..

jaja.. får vel bare vente å se...

er spent på hvordan det går med deg.. du må la meg få høre...

husker ikke om du svarte, men når har du tenkt å teste igjen?

HI

Skrevet

Takk:) Noen kan gå lenge da... :/ hvertfall en uke til liksom.. huff.. det blir noen tøffe dager.. :/

HI

Skrevet

Det høres jo ut på symptomene at du er gravid :)

Jeg har ikke kjent noe særlig etter symptomer, var litt kvalm for noen dager siden, holdt på 3-4 dager ca, men det ga seg. Eneste nå er at jeg må tisse veldig ofte, også midt på natta. Men jeg tenker at for min del kan det være psykisk for at jeg føler jeg vil sjekke om jeg har fått mensen, hehe...

Jeg får se an litt når jeg evnt tester igjen, hvis ikke mensen kommer innen et par dager tester jeg nok igjen, blir sprø av å ikke vite hvert fall..

Når skal du teste igjen da ? Håper så for din del at det har klaffet :)

Skrevet

joda, kan høres ut som jeg er gravid.. men kanskje jeg er syk? sånn i kvalm, trøtt, varm-syk?;)

vanskelig å lese dine symptomer da ja.. vi må vel bare vente å se... men forstår godt at du blir sprø av å ikke vite... jeg er sprø med deg :P

Jeg lurer på om jeg skal teste torsdag-lørdag-mandag. hvis jeg klarer å la være.. har bare tre billigstrimmler igjen og en cb.

men da må jeg la være i morgen.. det kommer til å bli et H-----!!

HI

Skrevet

Huff ja, når man går sånn å håper, er det vanskelig å la være å teste. Jeg har ingen tester hjemme, så jeg må evnt til apoteket for å kjøpe en før jeg tester på nytt, så det er jo greit i grunn :)

Tenker jeg hvert fall venter til torsdag, hvis jeg klarer. Selv om det ikke er etter planen, så blir man nysgjerrig på å vite ;)

Skrevet

NOEN FLERE SOM HAR GÅTT LANGT OVER IKM FØR EN HAR FÅTT POSITIVT SVAR PÅ GR TEST?

(Klarte du å vente uten å teste i dag anonym1?)

HI

Skrevet

Hei! hvordan går det med deg, har du testet? Jeg har ikke gjort det, men fortsatt ikke mensen...

Hilsen første anno :)

Skrevet

Heeeeei:) Hyggelig å se at du etterspør svar!:) Ja, jeg våknet med mensen i morgen tidlig... :(

Det var fryktelig trist da... men men, sånt skjer.. får bare prøve på nytt...:)

Hvordan går det med deg da? Har du noen flere symptomer da?:)

Hilsen HI

Skrevet

Åh, så leit da! Berdre lykke neste gang :)

Jeg har ikke fått mensen, men har turt å teste mer enda.. Jeg får se over helga hvordan ting er.

Er liksom noen små ting som jeg tenker kan være svangerskapsrelatert, men så trenger det heller ikke være det. Eks: tisser ofte, øm i tannkjøttet(og blør fort), svimmel og småkvalm i noen perioder i løpet av dagen, NULL matlyst.

MEN som sagt, dette trenger ikke å bety at jeg er gravid.

Så vi får nå se :)

Skrevet

Så spennende=) Få høre over helgen hvordan det går med deg da=)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...