Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Får man alltid mensen 14 dager etter eggløsning ? Eller kan det forandre seg ? For jeg merker veldig godt når jeg har eggløsning, så vet jeg har hatt det, og mensen har da alltid kommet som bestilt et par uker etterpå, har aldri vært forsinket. Nå er jeg forsinket, og jeg kan ikke skjønne hvorfor. Jeg tok en graviditetstest i går, som var negativ, noe jeg egentlig visste. Vi er ikke prøvere, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Så, noen som har vært borti dette ? (trenger ikke unødvendig drittslenging om du synes dette er et dumt spm.)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Som regel kommer mens ca. 14 dager etter el ved normal syklus, dersom man ikke har kort lutealfase (kanskje pga. progesteron problemer). Det kan hende du har bommet litt på el-tegnene dine denne gangen, at kroppen din har lurt deg litt slik at du ligger litt etter uten at du la merke til det. En g-test trenger imidlertid ikke å bli positiv før flere uker ut i et svangerskap, og mange vet ikke engang at de er gravide siden de ikke kjenner noe annerledes enn før:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Takk for svar Får håpe det bare er syklusen som er i ubalanse, kommer ikke mensen, får jeg ta en test til om en stund HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå