Rød Skogfrue Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Åh, jeg er så EKSTREMT babysyk! Er så frustrerende og ikke kunne prøve på en liten til når man er gift og vi alt har en fra før.. (pga flytting, utdanning osv) Så mens jeg venter drømmer jeg og planlegger litt.. Vet godt at man ikke kan planlegge sånt, men kan jo gjøre seg opp noen tanker Gullet vårt er 4,5 år nå og det vil tidligst være aktuellt å prøve til sommeren, da vil hun være 5. Ville dere da gått for to "kjappe", eller noen år til en event tredjemann? Blir jo antagelig rundt seks år mellom en og to (jeg vil være 30 når nr to kommer, om nr to kommer om 1,5 år) og det er i grunn mer enn jeg hadde sett for meg for noen år siden.. Noen som har den avstanden på barna og som kan fortelle meg litt om hvordan det er? Ah, surrete innlegg det her altså, men jeg tenker bare på baby hele tida og gleder meg hinsides til vi kan begynne å prøve på en lillesøster/ lillebror!!
Popelko Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Siden første da er såpass stor, ville jeg for min del gått for to tette Men det må dere jo føle på selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå