Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Traff han første gang på en fest, men jeg torde ikke si hei til han. Dt gjorde han heller ikke til meg. Men tilfeldigvis så møttes vi på nettet, pratet sammen i over en mnd før vi fant ut hvem vi var. Så fra da gikk ting fort.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Ble introdusert av mammas ektemann (ikke min far).
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 På nettet.. VG- chatt. Er noen år siden det. :-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Jeg ble invitert med på fest av en kompis,og der satt min mann-han reiste seg opp,bukket pent til meg,og sa: vi to blir gift,får 2 barn sammen og lever lykkelig resten av vårt liv. Ok, vi har fått 3 barn sammen vi da,og har hatt våre "ups and downs"men, alt i alt er vi lykkelige sammen,og når jeg titter på han der han sitter så synes jeg han er like kjekk nå som da
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 Jobbet sammen i noen mnd. Startet med å sitte sammen i lunsjen (var en fast gjeng på 7-8 stykker), etter hvert begynte vi å oppsøke hverandres kontorer, og ble ofte sittende sammen og jobbe utover ettermiddager og kvelder. Ahh, for en herlig ansvarsløs tid vi hadde da! Pils etter jobb hver fredag og etter en fuktig kveld med kollegene etter 4-5 mnd tok jeg han med meg hjem. Og der ble han! Blir rent nostalgisk her, savner livet mitt før alt ble styrt av åpningstidene til barnehagen!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #11 Skrevet 13. desember 2011 Han var et ONS (møttes i seneste laget på byen) som ble til en venn i noen måneder frem til vi begynte å gå ut og så ble vi sammen =)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #13 Skrevet 13. desember 2011 på facebooken til min x.. Viste seg at han var en av hans beste kompiser, som han aldri hadde nevnt navnet til for meg.. Skal sies at min x er en komplett idiot og en drittsekk uten sidestykke, så dette gir jeg f i og lever lykkelig med min nye mann <3
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #14 Skrevet 13. desember 2011 På toget Jeg skulle besøke ei venninne og han jobber som konduktør.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #15 Skrevet 13. desember 2011 Han jakta på meg. Han spurte mine nærmeste venninner om hvordan han kunne bli bedre kjent med meg, noe de fortalte til meg, som igjen førte til at jeg la merke til han. Og så fulgte han hun ene sine råd, kom på de festene jeg var på og snakket med meg, ga meg masse oppmerksomhet. Kompisene hans sa til han at det ikke var noen vits i å prøve å sjekke meg opp for de hadde prøvd alle sammen og fått avslag, noe som bare gjorde han enda mer nysgjerrig. Og han holdt ut, jeg softa til etterhvert og vi ble kjent og før jeg visste ordet av det ble det til en flørt som utviklet seg og plutselig bodde han hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå