Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Jeg kjøpte svibler som nå har blomstret og driver og avblomstrer igjen. Mulig jeg har vært litt slapp med å vanne dem. Er det håp for at de kommer seg igjen eller er de sånn fort opp og så dør de og kan kastes? Gidder liksom ikke vanne en tørr løk hvis det er til ingen nytte.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Ja de er bare å kaste når de har blomstret ferdig og faller. Jeg vanner ikke mine. Da holder de seg lenge.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Takk, da kaster jeg dem. Tror jeg satser på å kjøpe noe annet istedet, de lukter så voldsomt mye de sviblene!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Jeg liker lukten, men greit å ikke ha for mange i hus
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Hvis den er avblomstret er den avblomstret. Du kan ta vare på løken og plante den ute til sommeren. Da kan den blomstre på nytt, men den kommer ikke igjen nå til jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå