Gå til innhold

Ville du tilgitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... samboeren din dersom han "dumpet" deg mens du var gravid fordi han ville være alene og to uker senere kontaktet en annen jente for å tydeligvis begynne å date henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke dette helt. hva mener du med "dumpet" er dere sammen igjen nå?

ville ikke tilgitt typen min og han stakk da jeg var gravid for å knulle på en annen jente for så å komme tilbake til meg etter å ha dyppen pennen sin i et annen blekkhus...

Skrevet

Det ble slutt siden jeg ikke taklet at han den ene dagen ville være der for meg, og den neste dagen bare ville dra.

Han begynte aldri å date denne jenta, for med en gang han fikk høre at det oppsto rykter om at han prøvde seg på henne, så tok han kontakt med meg og brøt kontakten med henne.

Likevel vet jeg ikke helt hva jeg skal tro og om jeg kan stole på en som holder på sånn..

Skrevet

Har dere blitt sammen igjen, er det derfor du må tilgi?

Ser ingen grunn til å tilgi det, men leve med det må du jo. Han er far til barnet du venter og alle tjener på at dere har et så godt forhold som mulig.

Innse av han ikke vil ha deg, lev med det og gjør det beste ut av forholdet deres siden dere må samarbeide om ansvaret for et barn.

Jeg ville nok ikke blitt sammen med han igjen noen gang om det er det du spør om.

Skrevet

Har snakket om å bli sammen igjen, men er som sagt veldig usikker.

Tror vi helt fint skal kunne samarbeide om å være foreldre, selv om jeg er usikker på om jeg kan stole på han som en kjæreste ;-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...