Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Skal på julebord og skal ha denne kjolen på; http://www.bubbleroom.no/nn/dame/zenobia-dress-black Hvilken sko skal jeg ha til? Vet at det opplagte er pumps, men skal gå litt ute etter middagen og ute er det glatt som fyyyy... Orker ikke skli rundt på pumps da. Kan jeg ha støvletter? Eller barere sånne lave ankelboots som er nette? Skal ha sorte strømper.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Jeg ville hatt lave ankelboots =) (med tanke på værforholdene) Kjolen var såpass stilren at du kan style den på utrolig mange måter.. myke den opp med ett sjal... eller tøffe den til med kuule sølvfarga smykker og lang ørepynt.. Du må lage den til å passe DEG.. og det kan jo ikke vi på bim gjøre.. men du må en gjennomført stil i tilbehøret. som lager en lekker helhelt. SÅ du må tenke helhetlig =)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Jeg synes godt du kan gå på litt tøffe støvletter. mange som gjør det på julebord, ofte skal en jo ut en annen plass senere på kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå