Gå til innhold

Noen som vet om flinke tatoveringsstudio i Drammen?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det noen som vet om priser eller eventuelt en hjemmeside der man kan se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tattovering er blodharry.... men på den annen side, siden du er fra Drammen så er det vel egentlig helt ok.

Skrevet

Jeg mener Leading Light har et studio i Drammen? Jeg var hos de i Sandvika, de er kjempeflinke :) :) Hvis du vil reise til Sandvika kan jeg anbefale Jonathan, han er helt utrolig flink!

Skrevet

Er ikke til meg men mannen vil ha en liten..Og trengte du være sååå spydig? spar deg for dine kommentarer når du allikevel ikke greier svare på det man spør om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GET A LIFE 21:28

Skrevet

Tusen takk for svar 21:30.

Jeg tenkte gi han gavekort altså mannen til julegave da:):)

og hvis jeg kjøper det her i drammen kan man vel bruke det i Sandvika og?

hi

Skrevet

Fredrik Dahle, Sayl away Tattoo, er veldig flink. Jobbet i Usa, og startet opp igjen i norge for et par år siden. Flyttet ifra konnerudgata til Globusgården i 2011 -anbefaler deg å ta en titt. Mye "old school", og veldig dyktig på skrift. :) -Hyggelig, serviceminded fyr.

http://dt.no/bildeserier/drammen-bildeserier/bli-med-tatov-r-fredrik-dahle-pa-jobb-1.5208154

http://www.facebook.com/pages/Sail-Away-Tattoo/126830534038744

Skrevet

Noen som vet om priser da? tenkte en ørn altså til mannen da og den skal ikke være sååå stor da.

hi

Skrevet

Da må du nok høre på hvert enkelt studio. De fleste har en minimumspris på 1000-1500kr uansett, men så er det jo veldig individuelt mtp skygge,farge osv...

lykke til :)

21:39

Skrevet

Da skal jeg ta en tur og høre:):)

takker:)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...