Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Jeg skal sende en anke til trygderetten ang. aap. Men jeg finner ikke ut om det er spesielle formkrav jeg må oppfylle, hva jeg skal legge ved osv. Noen som kan hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Det er ingen formkrav, men jeg vil anbefale deg å søke muligheten for å få fri rettshjelp. Dette er advokatmat. Man kan komme gjennom uten slik hjelp, men det er vanskelig. Bruk lovverket og de rapporter osv som finnes og vær så sakelig som du bare klarer. Ikke gå til angrep på noen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå