Gå til innhold

inspirert av uttrykk som "Jonnhy fra Stovner"

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Jonnyh fra stovner er litt harry, han har bolerjakke, gullkjede og kjører gammel bmw

-Bergensere, kjent som skrytepaver og litt hovne

-Sunnmøringer. kjent som gjerrige

-Nordlendinger, de snakker rett fra levra

-Østfoldinger, mye fremmedfrykt og litt rasistiske utrykk som "våre nye landsmenn det vel"

Dette er de jeg kommer på, det stemmer ofte med folk jeg møter fra div steder. (jeg velger selvsagt å bli kjent med personen å innser ofte at første inntrykket blir endrer seg) Kun for morroskyld dette, hva mener dere? Kommer dere på flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oslofolk bor hjemme til de er 25år!

Skrevet

Oslos vestkant-jenter: oransjebrun hud og blekhvitt høysåtehår hos jentene, digre perleøredobber, UGGs på beina og tyggis i "skjeften". Enormt markeringsbehov; sitter og skriker og gauler hvor de enn oppholder seg.

Skrevet

Alle voksne norsk-pakistanere er overvektige!

Skrevet

Ja det har du litt rett i, Oslofolk bor lenge hjemme.. (fra oslo selv)

HI

Skrevet

De jeg kjenner som er nordlendinger "snakker rett fra levra ja" å det kan være helt allright det, mens andre ganger kan jeg bli så satt ut at det nesten kan gå flere dager før jeg tenker "åhh, hvorfor svarte jeg ikke bare det og det..."

Skrevet

Sørlandet: litt reserverte, stille, relgiøse, "unnskyld at jeg er til"

Skrevet

Det finnes her i Øst-Finnmark også.

Skrevet

Irriterer meg over folk som ikke ser problemene vi har med "våre nye landsmenn" og kaller det rasisme.

Skrevet

Ante-Mikkel fra Kauto. Brautende og mindre smart same.Foreldrene var søsken og det værste han vet er ``søringa``.Henger på den lokale puben og bærer en stor kniv.

Skrevet

Ola-Åsmund fra Dokka. Har stripete adidas treningsdress og kjører en gammel Bmw m3.Felgene er dyrere enn bilen og han henger utenfor Shell eller Bergfoss-senteret.

Skrevet

Oslos østkant-jenter: oransjebrun hud og blekhvitt høysåtehår hos jentene, digre perleøredobber, UGGs på beina og tyggis i "skjeften". Enormt markeringsbehov; sitter og skriker og gauler hvor de enn oppholder seg.

De later som om de er fra vestkanten, hehe!

Skrevet

Trude fra Hadeland.Bleket stor pannelugg og mørkt hår ellers.Solariumbrun og jobber antagelig som frisør.

Skrevet

Barnelærdom fra pappa: Ikke spis gul snø og IKKE rot deg bort i en gutt fra Kauto!

Skrevet

Fabian-august fra Bærum. Bakoversleik,trange skinnbukser og spisse myggjagere(lakksko). Henger på aker brygge hvor han nyter champagne hver fredag.Orker ikke snakke med folk som ikke er fra Bærum.Går på Oslo handelsgym og bruker rosa pannebånd.

Skrevet

Helene fra Holmenkollen. Jobber som kirurg, gift med kirurg, ser barna sine 2 timer på hverdagen, og føyser barna avgårde til bestemødre i helgen slik at hun og mannen kan "kose seg" med dyre middager, fotturer og selvrealisering. Tar selv språkkurs på hverdagene, men har "ikke tid" til at barna kan få gå på egne aktiviteter.

Skrevet

Haha, Fabian-August, jeg ler meg i hjel av denne tråden :D

Skrevet

Søskenparet Jessica-Angelique og Johhny-Bjarne fra Myre er fortsatt "stuck in the 80`s" med høyvannsbukser, skinnvest, caps, pastellfarga boblejakke (kjøpt på Europris) og fluffy hårstrikk. De bruker tiden sin på å hange på cafèen over nærbutikken og på å råne på stripa, med Volvo med spoiler og Wundebaum.

Skrevet

ps. Jessica-Angelique ble mamma som 16-åring, men vet fortsatt ikke hvem far er selv om barnet nå er 4 år

Skrevet

det er jo kjeeemperart når det er sååå billig å bo i oslo!

bare 10 000kr måneden for å leie en liten knøtteleilighet!

Skrevet

Lena er fra brunnundal, eller Dar`n som a kaller det. Hun bruker bruningssprøyter sammen med Solarium, og har stjernetatoveringer på halsen eller magen, hun har piercing i kinnet, og bleket hår øverst, mens sort under.

Skrevet

Litt som med navn også da. Ronny han blir rampete, og kallenavnet hans blir mest sannsynlig bønna!

Skrevet

Astrid, 81 år fra Frogner. Har bodd der hele sitt liv. Har en sønn som jobber som advokat i Australia som hun ser en gang i året. Går med pen kåpe med persianerkrage, og skjemmes over å ta på brodder på glatta. Hun har permanent snurpemunn når hun går ute, og synes det er skummelt med, ungdom og innvandrere, men innerst inne er hun bare ensom i den store leiligheten sin.

Skrevet

Robin fra Skedsmokorset, eller``korset`` som han kaller det.Gift og 2 barn,men kona er bare på det lokale reningstudioet døgnet rundt så de sees ikke så ofte. Robert liker slagstøvler,smuglerøl og snus, er i tillegg stor fotballfan.Har hytte på fjellet hvor de ofte drar og drikker,kveldene ender alltid med krangling og slosskamper. Han bruker lue med stor dusk på toppen og har hagle under senga.

Skrevet

Olav fra Trøgstad. Går i brune slagstøvler og grønn heldress.Er 47 år og har bodd med mor inntil hun døde for 2 år siden. Har et par griser og en ponni han er spesielt interessert i.Handler billig mat og tobakk i sverige hver lørdag.Har aldri hatt dame men venter nå på poohh 21 år fra Thailand.Olav ser litt uflidd ut og har et glassøye.Er uføretrygdet og tisser på 1,5 l flasker om natten så han slipper å stå opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...