Gå til innhold

Teit eller ok, gave til kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten, jeg og datteren min skal feire jul sammen for første gang (vært sammen 2,5år). Han har så og si bodd her siste 1,5året (i praksis, men ikke på papiret), og han har vært veldig lyst til at vi skal kjøpe et hus sammen. VI har blitt enige om det, og leter etter hus nå.

Er det teit å kjøpe et dørskilt med hans, mitt og datteren min sitt navn på? (i hvilke rekkefølge skal de stå forresten?).

Jeg har tradisjon om julestrømpe på morningen, som jeg og har videreført til min datter. Han har ikke vært vant til dette, så jeg har kjøpt julestrømpe til voksne mannen og;)

Tenkte å legge det oppi, sammen med julegodt?

Han får så klart ordentlig julegave om kvelden!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres koselig ut, men det spørs jo om du tror HAN kommer til å like det da :)

Skrevet

Jeg tror han hadde synes det var stas:)

Men kan det bestilles på nett? Eventuelt hvor?

HI

Skrevet

Det hørtes koselig ut, spesielt siden det er han som gjerne vil flytte sammen i utgangspunktet :)

Skrevet

Om det er til julestrømpen eller en ekstragave synes jeg det høres kjempekoselig ut :)

Mitt forslag er at skiltet blir slik

"ditt navn" og "hans navn"

"barns navn"

"plass til flere barns navn om aktuelt"

Skrevet

Så arti:) Det blir han nok glad for. (iallefall siden han får enda en gave på kvelden)

Hans navn først. Siden han liksom skal være "overhodet i familien. Være mannen liksom.

Så ditt navn, så datteren din sitt :)

Skrevet

Dette må da være en koselig gave som faktisk betyr mye mer enn all verdens kjøpte saker.. Så ser han hvor mye dere gleder dere til "familieforøkelsen"

Skrevet

Er enig i at hans navn skal stå først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...