Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Nei, jeg lurer faktisk på om det er normen å ha noe ekstra kilo på damer i "nord". Jeg synst iallefall at det var en flokk med ganske store damer. Men kanskje det bare er jeg som synst det? H.I.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 så idiotisk.. Du får ringe de å spørre. Tror ikke damer nord for polarsirkelen er feitere enn de sørpå.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Det er vel for å holde varmen gjennom den lange kalde vinteren det da.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Men hvorfor er alle overvektige? Bryr ikke kvinner fra "bygda" seg noe om helse?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Bjørnen siser seg også feit til vinteren... Forøvrig kan jeg aldri tro at de nordfra er feitere enn andre...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 Selvfølgelig, du skjønne at de fleste har ikke tamme isbjørner så noe varme må vi ha. Manfolkene er heller ikke dugelig Hilsen nordlæning
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #9 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har sett programmet èn gang, og da funderte jeg oppriktig på hvordan/ hvorfor alle var like brautete av de damene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå