Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Er det virkelig sånn at gutta syns det er turn-of med stringtruse, eller er dette noe vi kvinner har funnet opp selv? Er jo så vanskelig å finne fint og sexy undertøy, det meste er så bestemoraktig. Noen her som vet litt om hva gutta liker og som kan finne link til undertøy de syns er sexy?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Ja, de må kastes asap. De er uhygieniske og ekle. Hilsen mannfolket
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Min mann liker best slike Hot Pants
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Det varierer nok veldig, min mann syns det er dødssexy Uansett så ser string bedre ut under bukser enn andre truser med kant...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Hva slags bukser bruker dere for at trusekanten skal sees? Går i dongeribukser, og ser aldri trusekanten. Når går ikke jeg med gensere som når meg til under navlen heller, så det at genseren dekker litt av rompa har kanskje også noe med det å gjøre. Men uansett, trusa mi sees ikke gjennom buksene, så lurer på hva slags bukser dere bruker.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har prøvd å kvitte meg med dem. Men truse må jeg ha, og noe annet er ikke til å leve med. Det er stygt under buksa og det er ubehagelig å dekke til ræve med enda ett lag stoff.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Ja, det mener jeg virkelig. De er ubehagelige, uhygieniske og stygge...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 Jeg bruker allslags bukser som sitter godt på ræva. Men trusekantene viser igjennom om jeg ikke bruker string på de fleste bukser. Trusene dekker ofte hele baken, det er det ikke alle genserene mine gjør.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #9 Skrevet 13. desember 2011 Jeg er under avvenning:-p Har nesten bare gått med string siden jeg var 15år, og har virkelig slitt med å venne meg til truser. Men bruker fremdeles string dersom jeg har klær hvor trusekanten lett viser gjennom...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #10 Skrevet 13. desember 2011 Stringtrusene mine ble kastet på slutten av 90 tallet...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #11 Skrevet 13. desember 2011 min mann syns hotpants er ufattelig sexy/deilig osv.. Og så syns han stringtruser er for fjortiser.. Og kvinnfolk over 20 som går med string er turnoff :/
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. desember 2011 #12 Skrevet 13. desember 2011 Samboeren min synes det er veldig sexy med g-streng og matchende bh. Han blir jo helt vill og jeg sprader rundt med det =) Jeg liker best hot pants eller hipster, det er veldig behagelig og gå med, men samboeren synes det ser ut som bestemortruser he he..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #13 Skrevet 13. desember 2011 Dressbukser, jeans osv. Det at du ikke ser at trusa syns betyr ikke at den ikke gjør det Jeg bruker heller ikke topper som slutter under navlen, men heller ikke kjole over jeans. En skjorte feks bør ikke dekke rumpa.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #14 Skrevet 13. desember 2011 mannen her i huset liker hipsters veldig godt. g streng kan også være fint,.. mannen her syns også undertøy som er nytt er fint. kjøper nytt undertøy i ny og ne. og det liker han. spiller ingen rolle hva jeg har kjøpt men han liker at det er litt nytt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #15 Skrevet 14. desember 2011 Mannen min liker best hot pants eller stringtruse. Men hva menn liker er individuelt. Jeg hadde ikke giddet å kaste mine stringtruser om mannen ikke hadde likt de, da JEG syns de er kjempebehagelige. Jeg vasker meg nedentil også så er ikke uhygienisk som noen her påstår. Vasker man seg så er det ikke et problem
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #16 Skrevet 14. desember 2011 Jeg har avskaffet stringtrusene for lenge siden, men har spart et par som ligger innerst i undertøysskuffen i tilfelle trusekrise når jeg har tettsittende bukse eller skjørt / kjole. Den krisen har sålangt ikke oppstått... Mannen min liker meg aller best uten truse....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå