Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Datteren min skal til pappaen sin i jula, så vi skal åpne litt pakker her til helga. Skal pakke inn en brosjyre som kom i posten, og la jenta åpne den. Vi har vært der sammen 2 ganger, og hun spør hver gang vi kjører forbi om vi ikke kan ta den igjen :) Sønnen min leverte meg der en gang, og han ville også bli med. Og spør like mye som søstra når vi kjører forbi Kjente jeg bare var skikkelig fornøyd med valg av julegave i år
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Så gøy! jeg har såååå lyst på en tur nå før jul men det er utsolgt.-
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 18:25, ja det vil jeg tro det er...vi har bestillt til vinterferien vi da. Barn reiser gratis da ;o) Har oppgradert lugaren og, så vi får 2 lugarer med dør imellom, så barna kan få sin egen Kjempedeilig når mor og far vil kose seg med en god film etter at barna er i seng. 4-stjerners lugar med inkl. frokost og fri minibar, til den nette sum av 2400 kr
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Er absolutt ikke utsolgt altså.. Er til og med salg..... Bestilte akkurat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå