Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Har akkurat fått en HD PVR dekoder fra Canal Digital og prøver å sette opp seriene mine på opptak. Men kan jeg bare ta opp ett program på en gang? Hos den gamle leverandøren min kunne jeg ta opp to samtidig... Rimelig ofte programmer går samtidig da... Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Du kan ta opp to samtidig og se den 3. direkte.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Takk! Men urk... Hva er galt da... Har tatt opp et program alt på samme tid, også prøver jeg å sette opp ett til, men da blir det ikonet som vises som rødt når det skal være opptak bare grått... Har du vært borti det?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Nei, har ikke det, men så er det ikke jeg som er tv-titter her i huset heller. Hadde gubben vært hjemme, så kunne jeg spurt, men dessverre. Sorry!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Ok - takk! Jeg er 50% sykemeldt med bekkenløsning og er mer eller mindre avhengig av opptakene for å ikke kjede meg ihjel her på sofaen..... Noen andre som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå