Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Alder på deg og kjære/samboer/ektefelle? Vært sammen lenge? Jobb? Student? Prøver dere på barn, noen barn fra før? Hvordan bor dere? Jeg er 21 år. Samboer er 21 år. Vært sammen i 3 år. Begge er i 100 % jobb. Vi er ikke prøvere enda, da samboer ikke føler seg klar enda..... Jeg er klar som et egg til dette, *venter og venter* Vi eier et stort hus med stor hage! drømme plass ;-D
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Et år eldre enn deg med en jente på 3 år, her. Har kjæreste, men vi har ikke vært sammen lenge BF ble det slutt med for et år siden. Ville bare si at det kan være lurt å vente når dere er så unge begge to.. Hadde vært sammen med eksen i 3 år når vi fikk barn sammen, hadde leilighet, bil, jobb osv. Allikevel sprakk det, sikkert fordi han ikke var så moden allikevel. Så ja.. Gjelder kanskje ikke alle, men ikke alle er 100% moden for å bli foreldre når man er 21 år gammel! Men lykke til..
MinTurSn@rt? Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 takk for svar ;-) Ja, er fullstendig klar over det du sier ;-) Men SÅ vanskelig når jeg har så lyst! men må jo uansett vente til han er klar:) å det blir han ikke med det første.. så jeg får bare smøre meg med tålmodighet tenker jeg!! Drømmer vær dag om barn!! blir nesten sprø av dette jeg!! Jobber med barn vær dag også! er førskolelærer! ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Jeg og mannen er 38 og 43 Vi har en datter på 3,5. Bor i leilighet med god plass for en baby til. Men jeg har ikke hatt helse til å sette i gang med en liten en til så vi vår være gud evig takknemlig for at vi har fått vårt lille mirakel. Men jeg har kjempe lyst å få en til men desverre er toget gått for oss. Lykke til til deg.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Jeg er snart 27, vært sammen md kjæresten (som er 29) i 6 år, bodd sammen i 4 år Han har mastergrad og jobb med høy lønn. Jeg er på siste året av mastergrader min nå. Jeg har "alltid" ønsker meg barn og vært babysyk i to år nå!! Men han er veldig klar på at jeg skal bli ferdig med studiene og komme meg i jobb før vi begynner å prøve. Er forsåvidt enig at det er smart, men hadde det vært opp til meg hadde vi nok begynt å prøve for en stund siden MEN jeg synes det er veldig viktig at begge vil det. Han ønsker seg barn han også og smelter helt av små søte barn og etterhvert som tiden har gått har han blitt mer og mer positiv! Men jeg har ikke mast for mye da, vet at det funker mot sin hensikt Men må er vi begge enige om å begynne å prøve når jeg er ferdig med studiet om et halvt år, så da er ventetida litt kortere! Etter å ha venta "hele mitt liv" er seks mnd ingenting!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Jeg er gravid nå... Du kan få min... Dette har vært så vanskelig :-(
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Hvor gammel er du som e gravid nå? Hva har vært vanskelig kjære deg? klem til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå