Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Ny tlf,Samsung. Har logget innpå telenor.no og fått oppsett sendt på tlf,og det står utført.Prøvde og sende et bilde fra mannen sin tlf,men da står det last ned på mld jeg fikk,men ingenting skjedde... FRUSTRERT!!!! Noen snille som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Når du har lagret oppsettet, så kan du prøve å slå av og på igjen tlf. Se om det funker da. Hvis ikke, så ring kundeservice
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Det hjalp ikke ¨Får prøve kundeservice en gang til da..Køøøøø Ingen andre som har råd?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Det står at roamer autohent er på
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Eh..når jeg tenker meg om.. hva hvis du holder inn den meldingen som det står last ned på. Kommer det ny meny? Sånn er det på SE. Og jeg fant det ikke ut før etter 6 mnd:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå