Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Hva hadde dere sagt dersom et vennepar med to barn sa at de skulle komme innom på julaften med gaver og si hei? Kjenner at jeg ikke har lyst til det, men er så dårlig på å si fra. Trodde heller ikke det var vanlig, de er av typen som blir en stund som regel også da... Hva hadde dere sagt? Evt bare la de komme selv om dere egentlig ikke har lyst?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Det skjer ofte her. Bare hyggelig, men ingen har tid til å bli lenge den dagen.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Vi er opptatt med familieselskap hele formiddagen, så for oss hadde ikke det vært noe alternativ. Hvis ikke vi hadde hatt planer hadde jeg syntes det var hyggelig. Passer det ikke med besøk, så er det bare å si at de kan komme "i døra" så dere får byttet gaver, men at det passer dårlig at de blir noe lengre enn det.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Hadde syntes det var koselig. På føremiddagen er det tid for å gjere slike småærend med blomar,presangar el. Ein smakar kanskje på julekaker, men vert aldri lenge
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Vi får stort sett bestandig besøk av venner på formiddagen. Koselig for barna og trivelig for oss voksne også:-) Vi stresser aldri på juleaften og har alltid tid til godt selskap:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Vi har alltid åpent hus på julaften formiddag hvor slekt og venner kommer innom for julegavebytting, så det er veldig koselig synes jeg. Serverer grøt..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Vi pleier å ta sånt innen julegrøten skal inntas på lillejulaften (23.). De fleste pleier å være fullt opptatt med sitt på julaften, så da er det lite vits å stresse de mer med besøk;)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 Jeg hadde likt det, men vi har ingen å feire jul sammen med... og da hadde ett slikt besøk på dagtid vært kjærkomment... Men det er en slik dag man ikke ber seg selv på en kaffekopp, da folk stortsett er alt for opptatt (med rette) til noe slikt... Si at dere har ett stramt program... så det passer dårlig, men kom gjerne lillejuleaften om det passer for de =D LYKKE TIL
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #9 Skrevet 13. desember 2011 Ville bare sagt at dere er så opptatt den dagen, så det passer dessverre ikke så godt, men hvis de vil komme en av dagene før så er de hjertelig velkommen. Synes det må være helt ok. Skjønner godt at du ikke vil ha besøk akkurat på julaften, jeg, med mindre det er en rask levering i døren/maks ti minutters prat. Det verste er de som kommer midt i tre nøtter til askepott og setter seg til å preike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå