Prøverpåentil Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Hei, jeg var så heldig å teste svakt positivt hos legen forrige uke, og ble så overrasket da jeg nettopp sluttet på p-pillen:) Men sliter med å finne ut hvor lang jeg er på vei.. Hvis jeg regner ut fra første dag i siste mens som var 24 Oktober, så ville jeg vært inne i uke 7.. men ifølge Clear blue digitaltest med ukeindikator så var befruktning for bare 1-2 uker siden.. som igjen vil si at jeg er i uke 4-5 ifølge testen.. Hva burde jeg stole mest på? Kan det bare være fordi jeg har lavere HcG verdi enn andre?
MammaElisabeth Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Jeg er 9+1 i følge menstermin, men har tatt tidlig ul, og i følge den er jeg 7+5. Jeg er også forvirret, men det kan visst skje at menstermin ikke stemmer ved uregelmessig mens eller sen eggløsning. Rett etter at du har sluttet på P-pillen tar det litt tid for kroppen å få normal eggløsning også. Så, det kan nok stemme at CB-testen viser riktig, men antageligvis er du vel i uke 5 da... hmmm... jeg vet ikke sikkert da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå