Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Han er gift, jeg er forlova på tredje året, gifter oss til sommeren. Vi har jevnaldrende barn, og er venner alle 4. Sjelden jeg og kompisen min gjør noe uten ektefelle og forloveden. Er kjempegod venn med kona hans og omvendt. Vi er i 30 årene alle sammen. Og bare for å ha sagt det : NEI, jeg ønsker ikke å ha et forhold til han, vi er altfor like!! Men han har plutselig begynt å gjøre noe med meg som jeg ikke har kjent for han tidligere, han er bare dritdigg, og jeg har begynt å fantaserer om han Jeg og forloveden min har ikke noe bra sexliv, han er bare ikke flink i senga, men jeg elsker han, og vi har et supert forhold på alle andre plan. Jeg har prøvd så hardt jeg bare kan å lære han opp i senga, men han har null vilje til å vike fra de tingene som han syns er godt, selvom det gir meg null! Kan det være derfor jeg fantaserer om kompisen min plutselig? Hjelp meg, jeg vil ikke tenke sånn. Det vennskapet vi har er så bra, vi er virkelig bestevenner, og jeg vil ikke ødelegge det ved å bli klien rundt han fordi jeg tenker på sex!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Gi mannen din et ultimatum? Si at enten så får han skjerpe seg og likestille dere i senga; at begge skal ha det godt, ellers kan du ikke love å bli i forholdet da du også har seksuelle behov...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Holder denne oppe.... uten å kunne gi deg råd.. men å gifte seg med en som ikke duger i sengen.. vel... tappert må jeg si!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Litt enig med de over her.. Tenk 10 år fram i tid, om sexlivet ikke er noe bedre. Hvordan tror du du har det da? Jeg ville tatt en skikkelig alvorsprat med mannen, si det som det er, at du er så utilfredsstilt i senga at du begynner å fantasere om andre menn (du trenger ikke si hvem!), selv om det aldri kunne falle deg inn å være utro. Men du trenger at han gir DEG litt, og ikke bare tenker på seg selv og sin glede. Forklar han i detalj hva han kan gjøre for deg, så han slipper å føle seg usikker. Da bør han få øynene opp for at det er noe han bør endre på. Hvis ikke så vet jeg ikke om jeg ville giftet meg med han. Det er noe med at en familie er bare så lykkelig som det medlemmet som har det verst...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Vi har vært sammen i 7 år, og å bryte et forhold bare pga sex er uaktuelt, som sagt har vi et supert forhold på alle andre plan. Og det er ikke han jeg vil endre på i denne tråden, her er det JEG som tenker dumt og som lar meg bli seksuelt tiltrukket av en kamerat trenger hjelp til å finne ut av det, for det blir bare være og værre! Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 Problemet er jo MANNEN DIN som IKKE TILFREDSSTILLER DEG SEKSUELT!! Er jo derfor du har begynt å fantasere om andre!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #9 Skrevet 13. desember 2011 Ok, men hva kan jeg gjøre for å ikke tenke slik da, når jeg har prøvd i flere år å få mannen til å gjøre det " riktig"? Jeg har prøvd på alle mulige måter, og han vet hva jeg vil, men det blir ikke bedre, han holder bare ut i 5 min + og da er det jo grenser for hva man rekker! Så her er det jeg som må slutte å tenke sånn, for jeg går ikke fra han pga sex og jeg nekter å være utro! Hadde det ikke vært bestevennen min jeg fantaserer om ville det nok ikke brydd meg så mye, men det er jo bare han jeg tenker på ( seksuelt) og jeg vil ikke ødelegge vennskapet vårt fordi jeg har en mann som er dårlig i senga!! Hi
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #10 Skrevet 13. desember 2011 Jeg vet det ikke var dette du ville ha svar på, men hva om han får deg til å komme først, vha oralsex eller fingrene? Så kan han bruke sine 5 min som han vil etterpå.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #11 Skrevet 13. desember 2011 Uff, vet jo at det egentlig burde være sånn, men forspill er likt som sexen, hender han slår på stortromma og sleiker meg, men det er kanskje 1-2 ganger i året. Har sagt jeg syns det og det er godt osv...men han er bare ikke flink!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #12 Skrevet 13. desember 2011 Min mann holder heller ikke ut i mer enn 5 minutter, men det gjør meg ingen verdens ting da jeg har naturlig lav sexdrift, og ikke klarer å få orgasme ved penetrering. Han elsker imidlertid å gi meg oralsex, så jeg blir alltid tilfredsstilt først, alt fra 1-6 ganger, og så er det hans tur etterpå <3 Vet jeg er heldig!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #13 Skrevet 13. desember 2011 HI: Det er ikke det at mannen din ikke er flink i senga, men han er EGOISTISK og driter i dine seksuelle behov! Du er jo til og med kjempeflink og forklarer hva du liker, og likevel gidder han ikke å prøve? Han gir deg oralsex to ganger i året, og dere skal gifte dere til sommeren??!!? Oi oi, hadde aldri giddet et helt liv med ham, nei... Enig med andre her i at det er dine utilfredsstilte seksuelle behov som har gjort at du nå begynner å fantasere om andre.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #14 Skrevet 13. desember 2011 Jeg kan se at det blir vanskelig å forstå ut i fra det jeg har skrevet. Men han er virkelig ikke egoistisk på noen andre områder, han er god, snill, omtenksom, kjekk, morsom...fantastisk rett og slett. Det er BARE sexen som ikke er optimal. Men er det ingen som kan gi meg tips om hvordan jeg kan slutte å tenke på kompisen? Forholdet til mannen min er jeg sikker på, det er vennskapet med kompisen jeg ikke vil ødelegge. Hi
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #15 Skrevet 13. desember 2011 Å herrefred HI, patetisk er du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå