Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Eller er de den rolige som kun sier ting som er veldig gjennomtenkt? Og hvordan er dere selv?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Han er den rolige som sier gjennomtenkte ting. Veldig hyggelig og grei og får alltid alle til å føle seg tilpass Jeg er veldig bablete og tar noen gang litt for stor plass...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Jeg tar ikke med mannen min i sosiale sammenhenger så lenge jeg kan unngå det. Han glemmer hvem jeg er, og snakker til meg som om jeg er en helt annen person. Slitsomt!!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Han ta mye plass i sin vennegjeng, og når vi er med vennepar der han kjenner mannen godt, og de er gode venner (altså, han er i denne vennegjengen) Er vi med mine venner, eller vennepar der vi ikke kjenner de så godt, så er han stille, mutt og innesluttet. Svarer så vidt på tiltale engang. Det er så irriterende.. Han gjør det ikke pga at han er sjenert, men fordi at han ikke gidder å bli kjent med de "teite folka der". Kjempegøy.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Snakker til deg som du er en annen person?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå