Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Ønsker så inderlig et barn til, har ett barn. Gikk gjennom et, for meg, helvete forrige gang og det sitter langt i meg. Kjemperedd for å være gravid, hatet magen og hvordan kroppen forandret seg sist, gikk opp masse grunnet at jeg spiste og spiste og var syk. Kjedespising med andre ord. Hadde en stor angst for alt som kunne være galt med barnet og fødselen. Ble ikke tatt på alvor og måtte føde vaginalt. 45 timer med helvete som ødela underliv og førte til en operasjon der nede for å bli "normal" igjen. Har så lyst på et barn til, men er så redd for å bli gravid, og fødsel klarer jeg ikke å få meg til å gjennomføre en gang til. Syns ks også høres skummelt ut, men heller det, fremfor fødsel. Brukte 18 måneder på å bli gravid sist, regner med det samme neste gang, har ikke alderen min på min side og burde sette i gang nå. Barnet vårt er 2,5 år. Er det flere som meg???? Noen som har erfaringer å dele? Kanskje med liknende angst, men som klarte seg gjennom det bedre enn forventet? Kan jeg i det hele tatt bli gravid når jeg nekter å føde....man kan vel ikke kreve et ks her til lands....? (er ikke norsk så usikker på dette).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå