Gå til innhold

Nysgjerrig! Hvor stor er pcen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 17,3" og ALDRI om jeg kjøper mindre.

Helst skulle jeg ha hatt 20" hvis det fantes, men da hadde den nok blitt vanskelig å bære:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner faktisk ikke.. Haha. Tror jeg har 17 tommer.. Kunne heller ikke klart meg med mindre, men ville ikke hatt større da.

Skrevet

Det finnes 20" bærbar. Den er utformet litt anderledes enn vanlige notebooks og bæres som en stresskoffert.

Jeg for min del hater store pc'er - har 15" på jobben og teller ned dager til jeg kan bestille ny i mars. For noe herk... Min lille 12" hjemme er helt perfekt for meg :)

Skrevet

Hadde en Dell på 17", men den døde nylig så nå ble det en macbook air på bare 13", men synes det holder. Studerer, og den er så lett og tar liten plass i bagen når jeg skal ha den med på skolen. Sitter med ipad nå da, hvor mange tommer har jeg faktisk ikke peil på, hehe.

Skrevet

27" mac :) Eeeeeelsker den! Blir aldri å kjøpe mindre! Den er heeelt fantastisk å arbeide med! :))

Skrevet

Åh nå blir jeg misunnelig på dere med fete skjermer!

HI

Skrevet

Jeg har en liten hvit mini-pc. Elsker den :) Den tar jeg med meg hvor som helst - ofte på forelesninger. Jeg er student så det er praktisk. Har fler pcer også, som er større - men foretrekker dette lille vidunderet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...