Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Det jeg trenger hjelp til er vel synspunkter for og i mot. Vi ønsker oss barn. Økonomi, studier, biler, kjærligheten er på plass, min samboer har fast jobb. Vi eier en liten leilighet på 40kvm. jeg har 100% fast vikariat, venter på fast stilling (usikker på hvor lang tid dette tar). Jeg har ett yrke som jeg er garantert jobb uansett.. vI vurderer å slutte på pilla nå, men er litt "skal skal ikke" da vi lurer på om vi bør flytte først, og om jeg bør ha fast jobb (selvom jeg er garantert jobb etter føds.perm også)..... Kan dere gi meg noen for og imot synspunker for å slutte/ikke slutte på pilla nå? Ikke misforstå, vi er klare for barn. er bare tidspunktet som er litt "usikkert". Samtidig regner jeg med det vil ta laaang tid for oss å bli gravid. J 26.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Jeg ville iallfall ventet til større bopel var på plass. Kjedelig å bli gravid og så skulle begynne å flytte....
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Hvis man skal tenke sånn, så passer det aldri med barn. Det er klart at dere burde kanskje få et større hus, og fast jobb, men det kan ta tid. Babyen overlever på 40kvm. Og du får jo foreldrepenger.. Vi er i nesten samme situasjon angående jobb nå, og her fant vi ut at vi må bare hoppe i det, hvis ikke får vi ikke flere barn.. Det vil aldri passe.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Kjør på ! Hvis dere begge er klare, trenger dere ikke vente. Alt med flytting osv, kan dere jo bare begynne med nå, det er jo en liten prosess det også. Men dere rekker sikkert det før babyen kommer. Og hvis du vet at du er garantert jobb, så er det jo greit
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Jeg vil også si kjør på!! Det er stadig teite årsaker til at man skal vente. Følg hjertet og start prøvinga nå:-) Det ordner seg alltid!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Om det tar lang tid å bli gravid eller ikke er det ingen som vet. Min første satt på første forsøk, den siste tok et år. Ser ingen grunn til at dere skal vente hvis dere er klare, du skriver at alt er i orden i forhold til jobb osv, eneste er jo at det kan være litt kjedelig å flytte når man har små barn, alt tar jo lenger tid da. Flott alder å være gravid på hvertfall. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Go for it! Det passer aldri helt perfekt, og plutselig har man så mange burde/må/skal at det aldri blir noe av. Man lever bare en gang og barn er stor stas!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå