Gå til innhold

Tips til hjemmekinoanlegg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal overraske mannen min med hjemmekinoanlegg til jul. Han aner ingenting og forventer ingenting, men alltid drømt om filmrom, så nå skal våre foreldre gå sammen og gi oss prosjektor og lerret. Så tenkte jeg å overraske med hjemmekino. Noen som kan anbefale noe ?

Sett litt på de ferdige pakkene på expert og elkjøp ? Noen som har kjøpt slike før, og var det bra lyd ? Har budsjett på 4000kr.

Det må være 5.1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere skal ha et kinorom, tror jeg han blir skuffet over et anlegg til 4000 kr..... På jobben min snakker gutta om hjemmekinoanlegg fra 15 000 kr og oppover.

Skrevet

Vi kjøpte et sånt billig et på Elkjøp, og i følge mannen var det noe av det værste han har prøvd. Lyden var vist helt elendig og vi har ikke eget rom, men brukte det på tvn i stuen. Så tror nok man må langt over prisen du har som budsjett.

Jeg ble tipset for en stund siden om dette: http://www.lydogbilde.no/test/lg-hx906sb

Men i følge mannen er vist det ikke noe særlig heller. Hadde jeg vært alene hadde jeg kjøpt det, for jeg merker ikke så mye om det er bra eller middels lyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...