Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Huff! stakkars familie! En helt ødelakt jul.. http://www.ranablad.no/nyheter/article5844775.ece
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Jula kan sikkert bli bra den. Jeg opplevde å miste et hus lille julaften da jeg var barn. Det ble faktisk en veldig fin jul likevell. Annerledes enn ellers, men fin.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Ja, det viktigste er vel at det ikke er pesonskader
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 "fin" jul når huset brente ned dagen før, ja hvis du er under 3 år kanskje? herregud hvor dum går det an å bli. trangsynt er du da, lever i en liten boble kanskje..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Jeg var 10. Det ble en spessiell jul, men det ble en jul med veldig mye varme og omtanke. Å miste hjemmet sitt er ille, men ikke unndervurder foreldres evne til å skape en god jul for ungene sine og seg selv. Selvfølgelig synes jeg synd på familien der det brenner, men en ødlakt julefiring er ikke det jeg ville bekymret meg for.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Brann har jeg dessverre erfaring med på nært hold, det er en forferdelig opplevelse for dem som opplever det. Vanskelig å forstå fullt ut mener jeg om man ikke har opplevd det selv. Og som du sier, jula blir jo selvfølgelig annerledes, slik jeg husker tok det et par uker å komme over det verste sjokket. Så sjansene er der for at de likevel skal klare å ha det hyggelig, i en sånn situasjon vil man gjerne sette ekstra stor pris på familie og nære venner som trer støttende til. Kanske dette innlegget kan sette litt fokus på det med brann i jula, det er dessverre høytid for det også. Sjekk brannvarslingssystemet, brannslukkeren og tenk gjennom en rømningsplan, så går man litt tryggere tiden i møte!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 Huff! Det der er mitt store mareritt, i alle fall om det skjer om natten mens vi sover! Merkelig at de ikke engang prøvde å slokke for å begrense skadene, selv om huset er totalskadd, så var det litt rart at det fikk brenne helt uforstyrret uten en vannkanon på siden vi så på filmen!.. Men nå er ikke jeg brannmann da, så jeg burde nok ikke uttale meg om dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå