Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har ingen av julegavene klar, er helt blank. Har en baby på 5 mnd, en gutt på 3 og en jente på 8
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Jenta på 7 får en klokke, også skal jeg kjøpe en wow-genser hun ønsker seg. Av broren skal hun få Top-Model pennal og farger som hun ønsker seg. Gutten på 4 er jeg litt usikker på. Mulig en cars-bil, om vi finner en som ikke koster skjorta Fra søstra skal han få litt lego
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Lego har jeg tenkt på litt jeg også. Så de hadde en stor legoboks med 330 legoklosser i på europris til 99 kr, tenkte å dra innom å se om de hadde den enda De hadde slike store radiostyrte carsbiler på obsen til under 500 kr.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Jente på 6 år får Nintendo Wii med spill fra oss. Sminkedukke fra meg, som jeg har ventet med til en anledning. Øysteins blyant-spill fra julenissen.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Jenta på tre får et slags rundt Prinsesse-telt og selvlysende stjerner, måner og andre planeter (Slike flate som en klistrer på veggen), kjøpt på Ringo. Lillingen på 8 mnd får en slags spilledåseting med lys og musikk som kan henge på sengen. Brio
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Gutten på 3 år får Stiga rattkjelke. Gutten på 6 mnd. får ingenting, Gidder ikke pakke noe inn, for å pakke den opp selv.. han har det han trenger )
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Min jente på 1 år får "Fisher-Price Bondegård" (500kr), "Fisher-Price Laugh and Learn Dance and Play Puppy" (350kr) + klær (300kr) av meg Jeg er alene med henne da.. Vet hun får veldig mye fra andre i familien + mine venninner osv også, så vi må begynne på morgenen hvis vi skal komme oss gjennom alle gavene hennes før leggetid, hehe!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 Gutter 6år: Ski, bøker, tegnesaker og klær. De gir ikke gave til hverandre, men får et spill i julestrømpen og byggesett av nissen.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #9 Skrevet 13. desember 2011 Gutt på 5,5 år får 3ds med ett spill. Jente på 3 år aner jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #10 Skrevet 13. desember 2011 Gutten min på snart 5 år får hamax snø xross og litt forskjellig til ninjago
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #11 Skrevet 13. desember 2011 Gutt på 2 og gutt på 4 får akebrett av oss foreldrene i julegave i år
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #12 Skrevet 13. desember 2011 De får alt for mye! Jeg er ansatt som shopping-assistent for alle besteforeldre i år, og prøver å kjøpe litt fornuftige og ordentlige ting til dem. Nye vinterdresser, hyller til rommene, en større legopakke til eldstemann osv. Da har jeg ikke engang begynt på gavene fra oss, men det blir nok litt klær, og kanskje ps3 spill til største, og klær og en leke til minste. Bah.... Plutselig kjenner jeg at jula er litt for nært forestående, må ut og handle ferdig!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #13 Skrevet 13. desember 2011 5-åringen: En hund som kan bjeffe, røre på seg etc, sengesett, bok, brettspill og litt klær. 8-åringen: iPig-dokking, sengesett, bok, brettspill og litt klær. Også får han en liten metallfugl han så i en bruktbutikk en gang. Mener å huske at det er det de får.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #14 Skrevet 13. desember 2011 21.01 her. Eldste får dessuten et Wii-spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå