Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Hva ER det med den mannen, er så mange som synes han er så sexy...og begynner NESTEN selv å synes det også...uff:S flere som begynner å bli syk?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 what??? sexy? jeg kan ikke fordra mannen en gang. så vi har nok litt forskjellig smak ja
Gjest irismor Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Kul ja, men sexy nei. Greti jeg har rundet de 40 men desperat er jeg ikke ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Han er autoritær. Det liker mange kvinner. Snasen er han ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Nå er han for gammel for meg enda, men jeg kan faktisk se hvorfor noen synes han er litt sexy. Er noe med den røffe stilen, han er rett frem, litt streng og kaller en spade for en spade, har pondus, pasjon for det han gjør, han er dyktig og etter tv-seriene hans ser man at han også har et stort hjerte og masse humor. Kulemage er jo ikke så hot, men nå er det det indre som teller mest. Det beste med han er bikkja, jeg er Boxer-elsker på min hals og en mann med kjærlighet for den rasen må bare være et catch, hehe;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå