Gå til innhold

Faen, blir så forbanna på min "bedre"(!) halvdel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han legger seg ALDRI før kl 3 om natta, nei han skal bare "ditt og datt". Spille idiotiske nettspill i flere timer, lese vg, osv osv. Han sier han får ro når vi sover. Og det er greit, men er det mulig å legge seg før??

I dag skulle vi feks handle julegaver, jeg sa i går at da blir det ingen soving på dagen, det gjør han nemlig, sover fra 10-14 ca. Og det irriterer vettet av meg. Jeg ville begynne tidlig da minsten er urolig på ettermiddagen og det blir bare skrik og stress.

Men gikk han og la seg kl 10, for å ta "en time" på puta? Ja. Han ba meg gjøre meg klar og si når vi var klar til å gå. Men når vi er klar-sier han skal bare sove litt til. Nå er kl 12, og jeg sa at står han ikke opp nå, blir det ingen handletur. Greit sa han da blir det ingen handletur.

Faen altså.

Greit jeg er sikkert litt ekstra sur, er gravid med nr 2, men hallo i luken!

Årh! Hadde jeg hatt førerkortet( har enda ikke hatt råd til å ta det- vi er i slutten av 20 årene), og pengene denne mnd, så skulle jeg ha handlet hele dritten selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobber han ikke? siden han sover fra 10 til 14 altså...

Skrevet

jobber han ikke?

dra han opp av senga!!!!:P

Skrevet

Jobber ingen av dere?

Det er ikke en mann du har, det er en drittunge

Skrevet

Jobber ikke noen av dere?

Skrevet

Han har en jobb som han er 2 uker ute og en mnd hjemme :/

Skrevet

Og jeg er sykemldt pga bekken. HI

Skrevet

Jøss! Hadde vel bare sagt at du får ikke legge deg. Virker veldig umoden...

Skrevet

siden han jobber sånn og dere blir gående mye hjemme sammen, burde du prøvd å jobbe noen prosent, noen korte dager i uken e.l. Jeg sliter også myyye med bekkenet og får behandling 2 ganger i uken, jeg klarer da å jobbe 80% selvom. Forholdet deres har ikke godt av at dere går oppå hverandre dag ut og dag inn.

Skrevet

Kjenner igjen det der litt fra en periode jeg var arbeidsledig (2 måneder i fjor sommer) samtidig som mannen var sykemeldt. Vi var jo oppå hverandre hele tiden. Jeg liker å tilbringe tid med mannen min altså, men det blir litt mye når det er heele tiden. Da satt jeg heller oppe litt lengre på natta mens han sov sånn at jeg fikk tid for meg selv. Men jeg sov ikke på dagtid da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...