Gå til innhold

norske menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det forundrer meg etter å ha vært litt på denne siden hvordan tankegangen til enkelte fungerer.

Det er endel innlegg som forteller om hvor lite mennene gjør med barna, hvor sinte de er når de kommer fra jobb, menn som aldri har slått men gitt ett par ørefiker, menn som prioriterer jobb fremfor kone og familie, sjalu menn som ikke liker at kona drar på julebord osv.. Jeg tror også at vi alle, iallefall nesten alle kjenner èn kvinne som har blitt slått eller trakassert av mannen sin.

Likevel hater vi ikke norske menn, det finnes bare ett par som ikke kan kalles ekte mannfolk, som er svin, som er litt syke i hodet.

Men blandt muslimer, hvorfor forsvarer vi hatet vi har ovenfor muslimer med at de behandler kvinner dårlig, de har ett nedsettende kvinnesyn, de mener kvinnene skal gå i burka osv..

Jeg fikk her om dagen en boks med mat levert på døra, det var fra en nabo som er somaliske, ungen som leverte maten sa " dette må du bare smake" Det var kjempegodt (ikke poenget) Jeg tuslet ned med matboksen vasket og takket konen for deilig mat, "nei jeg lager sjeldent mat jeg, det er mannen som har laget" jeg ble litt overrasket faktisk..

ja altså, poenget mitt er da.. hvorfor er norske menn som er slemme psykopater mens muslimske menn som er slemme er muslimske? Jeg har iallefall sett flere norske kvinner bli behandlet respektløst av mannen en muslimske!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt poeng.

tror det har litt med at man tåler utrolig mye fra "sine egne" men ikke fra andre. vi ser vel på norske menn som en del av vår "utvidede familie".

er det samme med trygdede osv. utrolig mange nordmenn er trygede og snylter på staten, men vi bare rister på hodet over dem. gjør utlendinger det samme fylles vi med hat og rasisme.

utlendinger i norge eller folk med utendlandske navn må bevise så utrolig mye mer, det er så mye vanskeligere for dem å tas seriøst enn det er for oss. å få bolig, jobb osv

Skrevet

Ja norske menn er ikke å foretrekke her.Har vært i flere forhold med norske menn og det orker jeg ikke en gang til.Setter fotball,øl og kompiser foran familien.Ikke klarer de å være gentlemenn og er ofte utro.

Nei makan til pysete menn!

Mange menn fra andre kulturer(ikke bare muslimer) vet hvordan de skal behandle og tilfredstille en kvinne.

De varter opp og er supre fedre!

Skrevet

ja helt enig 11:59, også ett veldig godt poeng iforhold til trygd/ sosialhjelp. Og ser man en utledning med fin bil så tenker man ofte, Oi han er sikkert med i b.gjengen, han sitter vel å mottar trygd å selger dop for å ha råd til den BMW`n.

Nå kjenner ikke jeg så utrolig mange utlendinger, men noen.. og de jeg kjenner kjører RÅÅ fine biler. Men de jobber så enormt mye for det, hele familien jobber for en og samme bedrift. Med lønn og uten lønn, fordeler overskudd og sparer inn på poster i firma som jeg aldri hadde tenkt på. Jeg tjener sikkert halvparten av penger, men bruker sikkert 3 ganger så mye!

Skrevet

Hva med å ikke generalisere hverken norske eller utenlanske menn..

Finnes mye dritt av hver sort . Finnes mye gull av hver sort . Og det samme gjelder kvinner , bare så det er sagt.

Ha et åpent sinn og døm etter erfaringer med den enkelte.. Ellers går mann glipp av mange nydelige mennesker!!!

GOD JUL

Skrevet

hehe, ja selv liker jeg norske menn. om det er tilfeldig vet jeg ikke, har bare alltid tiltrukket med det og derfor aldri hatt utenlands kjæreste. Hadde nok ikke hatt noe frykt for det om jeg skulle falt for en, men mange i familien ville nok reagert. Og overfladisk som jeg er jeg ikke tiltrukket at mye hår;-) haha! Neida, fra spøk til alvor..

Poenget var jo egentlig av norske menn kan være minst like fine de, det er enkelt personer som kanskje pga miljø, oppvekst, ja andre psykologiske årsaker som behandler damene sine dårlig, ikke NORSKEMENN, ikke IRANSKE; PAKISTANSKE; SPANJOLER osv :):)

Skrevet

Jeg kjenner ingen som blir behandlet dårlig av sin norske mann. Denne siden brukes mye av damer med problemer av ulik type, og derfor kan det sikkert virke som om ståa der ute er mye verre enn det den egentlig er. Jeg vet lite om muslimer egentlig, og kan ikke uttale meg om dem. Men norske menn slik jeg kjenner dem er stort sett bra. Unntak finnes i alle kulturer.

Skrevet

Her er det omvendt..har vært sammen med tre muslimske menn og to norske..de muslimske fikk jeg ikke gå med korte kjørt, fikk ikke gå på julebord, ikke være sammen med venner uten at han var med, var utro, fikk ikke møte familien deres. Mens de norske har jeg aldri opplevd dette med...så var utrolig glad da jeg kom meg ut av den dårlige sirkelen med å være sammen med muslimske menn og fant meg en norsk mann, men en ting er at muslimske menn er veldig gentlemenn og en lagde alltid mat til meg også, de vet hvordan man skal kapre en dame for å si det sånn, men ofte går det over når det har gått noen år er min erfaring, så tror nok ikke muslimske menn er noe bedre enn norske menn.

Skrevet

Ja til flere slike innlegg.

Befriende innimellom krangling, jul og reima.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...